<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Ak beloved.dairy
·
·
IPFS
·

Cha33


Ian本身個人係一個極度專情,從一而終嘅人,出軌呢件事絕對唔會發生係Ian 身上,不過佢就係衰係對感情優柔寡斷呢度囉,對於Ak出軌依件事,ian 非常睇唔過眼,一開頭Ian都只係以為Ak 都係聊下女仔flirt下咁嘅啫,點知玩到咁大仲要喺自己架車上邊搞啲咁嘅嘢。


「咁個陣真係情緒唔好,有抑鬱症,我嗰陣都有同花姐傾過佢又叫我睇心理醫生,不過我唔肯。」Ak依然將自己偷食嘅事合理化。


「我想聽你講埋落去之後點?」ian雖然火A K將自己偷食嘅事合理化,但係佢都想被Ak 呻咗出嚟先。


-


「a…k…你….我好痛。」


「我唔想停。」Ak繼續。


Ak只係集中係自己下身嘅快感,謝文欣因為痛楚而攬實Ak,Ak背上邊有多幾條痕。

謝文欣kiss Ak 咀,Ak 眉頭一皺用手推開stop左佢。


「anson?」謝文欣不解。


「咪講咗,唔好叫我anson!唔好kiss我。」ak塊面原本已經因為心情唔好黑,而家更黑,Ak下半身嘅活動更加大力。


「Ak!」謝文欣因為痛楚,隻手想捉住D乜分散注意力,佢一手是但扯住掛係車頭嘅守護符落地,鈴噹因為跌落地而響。


就係依下嘅鈴鐺聲,AK清醒咗,佢停左下半身活動推一推開謝文欣。


「Ak?」謝文欣用額頭貼住Ak額頭,對手捧住Ak嘅面,個咀差D掂到Ak,不過Ak話唔准錫,唯有係咁啦!


「妳行開,唔好掂我!」Ak推開咗謝文欣,拾返跌咗地下嘅守護符,再著返件衫。


謝文欣比Ak嚇一嚇。


「妳做乜搞我個守護符?妳以為自己係我邊個?」Ak知道佢係故意。


「我,唔小心…因為痛….先…。」


「得啦!妳走啦!我想一個人靜吓。」


謝文欣知道Ak發脾氣唔係人咁品,唯有死死氣著返衫落車。


「件事就係咁!」Ak又開多支酒。


「依D關係都係keep左三個月左右,都係得閒打下友誼波,冇其他,我唔鍾意佢㗎!真係因為唔開心先會咁。」


「你咁做對得住呀嫂?問心,呀嫂一直咁包容你,陪你經歷咁多,你比佢知道,佢會有幾傷心?你又唔係唔知自己難頂,冇乜幾多個女仔頂得你順。」ian終於決定屌柒Ak


「好似謝文欣依D女仔,送上門你就食,呀嫂唔中意噴香水,你就走去聞人地D香水,係咪痴缐呀你,anson Kong?我洗唔洗叫花姐同你接幾百個香水廣告,等你聞包佢?」ian去盡大聲咁屌7ak。


「你屌啦!我認我係一個仆街!仆街仆街仆街呀嘛!我係一個仆街,入咗行之後壓力真係好大。」Ak認衰仔自己係到打自己個頭,一邊飲酒。


「啱架啦,打啦,唔好打得咁細力,打大力D呀,打咁細力係冇撚用架,壓力大唔係做依樣野嘅藉口,你唔開心可以搵我,花姐,搵我地咁多兄弟傾,仲有呀嫂都會一直係你身邊,係都要做埋依D嘢嘅,痴撚缐。」ian係咁大力搖Ak 一邊大聲屌撚7ak。


「醒末呀?江𤒹生」ian好大力咁拉Ak起身搖佢。

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

Ak beloved.dairy90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛
  • 来自作者
  • 相关推荐

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

《我不配》

《我不配