Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha53


妳係樓下,希望聽到老闆叫妳,希望佢會追出嚟,咁樣係好傻,但係始終妳愛依個男人,妳點都有D唔捨得,女人就係咁予盾,但係妳清楚知道,妳要嘅係出口,並唔係藉口,妳要學會放過自己,同ak嘈完,妳反而舒服咗,係時候比條路大家行,佢可以放心追夢,為佢嘅事業拚搏,而妳可以做返自己想做嘅嘢。


「喂!熊啤啤!」妳聽到有人叫妳,回头。


「皮皮,做乜你會係度,唔係話打比你咩?」


「我擔心妳,咪係樓下等妳,冇事呀嘛?」皮皮知道ak d脾氣唔係人咁品。


「我想一個人去個旅行散心。」


妳好耐冇去過旅行,老闆唔陪妳去,又唔比妳自己去。


「梗係好架!不過一個人小心。」


「去到向你報平安呀嘛!」妳知皮皮下一句一定係依句。


「去啦!玩到妳覺得自己開心先返香港,想玩几耐就几耐。」


「我諗住後日走去個日本之後先決定。」


「最緊要妳自己開心。」


「放心啦!會搵你!」


「隻熊啤啤放住係你屋企先。」


「我屋企就嚟變咗你公仔貨倉。」


妳同皮皮相視而笑。


-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论