Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha43


妳聽到依句冇事啦,喊得仲西利,皮皮摸下你個頭,妳覺得好有比保護嘅感覺,或者係呵護更加贴切。


皮皮見妳喊得差唔多咁,拍吓妳。


「做咩喎?」妳死都唔起身。


「我件衫濕哂啦!」


妳仍然死都唔起身。


「妳唔好理我啦!」妳係皮皮膊頭拎頭,死都唔起身,因為樣衰囉,如果係對住ak妳一定已經起咗身,因為老闆會黑面。


「點樣架妳?仲食唔食埋D雪糕?溶啦喎!」皮皮當妳好似細佬女咁氹吓妳。


「雪糕梗係食啦!」妳即刻彈起身。


「抹返D眼淚先啦!」皮皮比張紙巾妳。


「喂呀!仲唔幫我整。」妳覺得咁樣嘅細佬女自己係最舒服。


皮皮用紙巾幫妳抹眼淚,如果自己係妳男朋友一早鍚咗妳,不過依個位置已經係屬於ak。


妳同皮皮一切冇個種距離感,又可以做返自己,但係人就係犯賤,中意ak,妳唔係唔中意皮皮,只係個種中意唔同ak個種中意,ak個種中意會痛到妳入心入肺,皮皮個種中意係淡淡然嘅喜歡,好平淡,係咪真係男人不壞,女人不愛?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论