Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha47


妳都唔記得幾耐冇上過皮皮屋企,以前未同ak拍拖個陣,妳成日上皮皮到,有時玩太夜會過夜,但係同咗ak一切之後,佢唔準妳再係出面過夜同其他男人咁close,妳好似疏遠咗皮皮,妳因為老闆唔中意,迫自己改變。


「嘩!我啲公仔!」妳一入門口見妳D公仔擺哂係梳化。


妳好興奮行去抱住佢地。

「好掛住你地!」


由於老闆唔中意公仔,佢都唔中意妳放係佢屋企,妳唯有放係皮皮到。


「係呀!全部都係到!」皮皮暗笑妳成个細佬女咁。


「我去雪柜拎嘢飲先,皮皮,你飲唔飲呀?」妳係廚房叫出嚟。


「我唔飲啦!」


妳拎咗支啤酒出去坐係廳地下捱住張梳化生

坐,皮皮坐係妳隔離,大概因為你應成左皮皮乜都唔諗

,妳先夠膽飲酒。


「你做咩唔飲?」


「我醉咗咁邊個睇住妳呀?」皮笑。


妳開咗支酒飲一啖。


皮皮係隔離望住妳。


「你覺得Ak愛唔愛我?」妳終於開口。


「妳自己唔係知道咩?演唱會個日唔係已經知道?」皮皮壇數又高咗。


「不如唔好再呃自己,面對佢!」


「其實我知演唱會個日你係後台陪住我,係因為你知我知,你驚我頂唔順先一直陪住我。」妳飲咗啖酒


。。。


面對佢,好!妳回帶返去演唱會。


睇到爆肌個到,妳頂唔住去廁所避一避,入去廁所見到Shirley,妳唔知佢有心定冇意,洗手個陣特登放部手机出嚟,開部手機著一著,wallpaper係佢同ak嘅合照。


「hi,妳咪ak個好朋友。之前見過,認唔認得呀?我係shirley,一個人泥睇呀?我睇咗几場,睇爆肌睇到悶先去廁所,估唔到妳睇一場都會去廁所。」狐狸精真係特別仆街,句句有骨。


「妳唔凍既咩?著條裙咁短?依到冷氣咁大,上面又咁低胸,因住冷親,再講咁多嘢因住凍親個喉嚨。」妳唔想理佢。


「有心,我唔怕凍,呀!講開凍,ak有几件衫放咗係我到,佢咁忙唔得閒拎架啦!你地咁"friend"不如聽日我車去妳樓下比妳。」挑机shirley。


「定係妳唔得閒呀?唔緊要!咁我自己畀ak!」shirley講完開袋拎唇膏補一補妝,特登跌個符出嚟,同妳幫ak求個個一模一樣。


「唔好意思,我跌咗嘢!」shirley執返收埋支唇膏。


「失陪!」shirley一個勝利嘅笑容。


。。


「皮皮,我係咪好低能,自己呃自己?」


「愛一個人係咁架啦!有時我都會問自己,係咪自己呃梗自己。」皮皮好近咁望妳。


「好白痴,入到後台,又唔敢行埋去,明明你都有叫我行過去啦!你企係到冇用㗎,我都係唔敢行過去!明明我先係ak女朋友,不過係要收埋嘅女朋友,好似自己先係小三咁。」妳喊。


皮皮用纸巾幫妳抹眼淚,好似調教你mirror幫ak抹眼淚咁。


「個晚,佢話佢同shirley係好朋友,我仲要呃自己信佢。」


「我好冇用囉!」


「愛一個人係咁架啦!妳會用好多理由呃自己,好多次會叫自己放棄,但係你都會忍唔住去關心佢,做好多好多嘢,明知冇結果都係想佢開心。」皮皮呢句說話同你講亦係同自己講。


妳挨住皮皮,唔知點解心有D痛,妳想錫落佢度,已經貼到好近到咀边,皮皮停咗妳。


「我唔想妳係唔清醒情況下做出啲令自己後悔嘅事。」皮皮覺得如果你係心情好又清醒嘅狀況下會對大家都公平啲。


係唔係癲㗎?邊有貓唔食魚㗎?

皮皮到底你嘅壇數仲有幾高?


妳挨返住皮皮,皮皮用手輕輕搭住妳。


「我知道㗎!嗰日你好唔開心,我係後台同你傾計睇到你啲表情,所以我成日同你傾計唔想你望過佢哋個边。」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论