Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha11


花姐強大嘅氣埸,似乎令妳冷靜返落嚟。


「唔關事嘅繼續收拾物品。」花姐命令鏡仔們,全部即刻四散。


「花姐,不如…」姜濤又想做架兩。

花姐即刻怒啤姜濤。


「等佢哋自己解決啦,執野啦!」教主拍一拍拉走姜濤。


作為好朋友嘅皮皮好想扶起妳,不過佢知自己只可以停留係最佳位置。


而妳都開始平靜返,慢慢起身,用手抹乾眼淚,預備轉身走人,妳知道老闆唔會想係依到討論任何野,亦知道老闆唔會追出嚟。


「喂,堅唔追?」大表哥停低收拾,問Ak 。


「咁夜又咁靜,出去睇吓好啲喎!兄弟!」lokman係Ak耳邊提。


Ak認為自己唔追出去會後悔,佢唔想好似自己首歌咁:


慢了 開口 遲來沒法挽留

又內疚 從不懂體貼為你分憂

慢了 反應~ 像隻蝸牛

遲到便唯有讓你走


Ak發脾氣扔低500蚊就跑出去,花姐心諗又咁型扔低500蚊,以為調教完會有咩改變,江山易改,品性難移,比D時間依個仔啦!


ak已經唔理自己係咪mirror嘅江𤒹生,著住演唱會件one and all tee係咁跑,Ak嬲嘅其實係自己多啲,點解自己女朋友有咗都唔知,頂!硬頸嘅佢係唔會認低威,但係佢知道自己唔追返出去會後悔。


妳冇意識咁行到去一個停車埸,個到有D黑,妳又攰又眼瞓心諗仆街啦!咁黑嘅?應該點出返去?忽然一把男人聲


「hi~」

Hi?邊個?

「who?」妳回頭

「我囉!之前打邊爐咪見過嘅!妳係Ak個friend呀嘛!」


「呃,係呀!葆錡你係!」妳努力回憶中,事因之前同鏡仔們打邊爐,佢路過又答枱,咁Ak 同佢又唔太熟,咪話佢知係朋友。


妳淨係想佢離開妳視缐範圍,事情係葆錡對妳答糖,上次一直係到flirt妳,好左皮皮幫妳解圍。

「妳又會係度?」


「依句唔係我問妳好D?」妳心諗佢雪藏緊,係到做乜9?


「為咗偶遇妳。」葆錡淫笑,之後一手推咗妳入去佢架私家車。


「救命!」


「想食妳好耐架啦!」葆錡淫笑一邊錫妳面。


「你痴缐!」妳想推開佢,但係唔夠佢大力。


「好香呀妳!」葆錡索妳條頸,除妳牛仔嬲,一邊撫摸妳身體,由上至下。

妳唯有咬佢隻手。


「痛!八婆,妳咬我!」


「痴缐!」妳趁佢痛踢佢一吓跑咗出嚟。

妳見到Ak,乜都唔理啦,行去抱實佢。


Ak見妳衣衫不整咁,佢仲嬲,妳厘係Ak後面,Ak要型一型man 爆保護女朋友。


「你做乜撚嘢?搞佢?」Ak 好惡拎住葆錡衫領。


「乜嘢呀?你條女呀?邊個呀?」葆錡寸嘴。


「乜嘢乜嘢邊個呀?我條女係邊個?」Ak好唔冷靜,知唔知自己講梗乜?


「邊個你條女呀?」


「我條女係邊個?佢係我條女,即係我

江𤒹生女人,你咪搞佢,你係出面點搞都得,係唔可以搞佢,我一定會將今晚嘅事話返比花姐知。」Ak好惡之後放開衫領。


「生哥,你條女,又唔早講!」仍然一副不可一世態度。


「走-唔-走?」Ak超惡寸返佢轉頭。


-


一直會保護你不要怕

要你的每秒鐘也可生活在月雪風花

就交給我去代你應付世上瘡疤


***啦!故事情節only ,葆錡fans勿嬲嬲豬,取材自葆錡偷食事件,靈感來源。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论