Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha45


「食完,係咪好D啦!」


「好返少少咁大把!」


「行吓啦!陪妳!」皮皮伸隻手比妳橋住,皮皮知道今日嘅妳要一個依靠。


平時你地兩個係Ak面前都唔敢太close ,未同ak拍拖個陣,你地一直都係咁,不過冇半點超友誼行為,最多橋下手,答下膊頭。


妳橋住皮皮行,頂,又係拍拖嘅感覺,咩事呀!


行行下,妳停低咗,望住冒險樂園。


妳係獨立,但係妳自從同ak拍拖之後,好多野都冇做過或者唔做得,一係ak唔可以同妳去,一係佢吾準妳做,心底嘅妳係一個细佬女。


「我地可唔可以入去?」妳望住冒險樂園心心眼,妳唔係想咁樣對皮皮,不過習慣咗問,妳係咪开始有情緒病?


「梗係可以啦!」皮皮見到妳問可唔可以,佢好心痛,到底平時嘅妳扮得几辛苦。


皮皮可能都覺得妳怪怪地咁,一直妳唔會對住佢咁。


「係熊啤啤大公仔。」妳心心眼望住。


「妳係咪中意呀,扔比妳。」皮皮拍下妳個頭。


「真係架?」妳笑。


「試吓架咋!」


「好呀!」


皮皮最後成功咗,妳好開心。


「好令呀隻公仔!」妳笑。


「似妳咁可愛。」


「真係架?」妳笑,笑得好開心。


「妳可唔可以應成我一樣野?」皮皮認真問妳。


「乜嘢?」


「妳今日可唔可以乜都唔好諗同我玩一日?而家係晏就4點,妳今日要去到凌晨十二點先可以諗嘢!」皮皮指住自己隻手錶。


皮皮唔想妳去諗ak唔準妳咁,唔中意D乜,唔比妳做D乜既事,再咁樣妳會痴線!或者等你玩完,先等你慢慢講你想要講嘅嘢。


「好呀!」妳开心有人陪妳玩。


「同埋唔準再問可唔可以,想做乜我都陪妳,妳行去就得架啦!」皮皮見到妳咁忍唔住又摸妳個頭。


同ak拍拖初期,妳都有返少少自己,拍耐咗,妳愈來愈就佢,開始冇左自己,愛一個人真係好盲目。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论