Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha30


「陳仔,一切玩15 20 ,我又輸比姜濤,你同我報仇。」


「你玩我咩?Anson Kong 你枚王都輸,我又點贏呀?」Ian寸下ak。


「你又啱嘅!陳仔!」


「要唔要再送你入調教camp比祖祖調教吓?」ian笑口話中有話。


「講呢啲?」

-

廚房


妳都係洗下啲碗先,唔係今晚即係玩自己,老闆唔鍾意洗碗呀嘛!


「我幫妳啦!」係皮皮。


「都係你最好!」皮皮幫妳抹乾D碗,


「'妳同ak點呀?」皮皮關心地問妳。


「呢句係咪應該我問你呀?嗰晚演唱會後台你哋嘈咗幾句,冇事吖嘛?」


「冇事啦我哋男仔嗌下交呢啲好平常!」皮皮又出招牌笑容。


「咁就好喇,唔想影響到你地嘅感情!」


「唔會啦!反而係你哋點啊?」


皮皮都好了解ak嘅性格, 點會唔知佢唔定性,係!佢比以前係成熟咗少少!不過真係少少囉!佢始終衝動同埋貪新鮮~對於ak頭先嘅行為,佢只會定義為貪得意玩吓。


「冇咩啊!幾好啊!」妳一邊洗碗一邊答。


「有事記得話我知,唔好收埋係心。」皮皮摸下妳個頭。


「我會啊!」


妳好感激皮皮咁鍚妳,一直守護住妳


「幫我拎個蛋糕出去啊!安安就生日!」


「好啦!」


皮皮拎咗個蛋糕出去啦!


「生日快樂!安安!」ian第一個講。


「多謝你!陳卓賢!不過我都係要生日禮物!」


「有拖冇欠啦!張競安!」ian又露出招牌溫暖笑容。


「你兩個一人一句仲吹唔吹蠟燭?」ak奸笑。


「anson Kong 又關你事?」安安問Ak。


「我都係叫你吹蠟燭姐!」ak認真答安安。


「我地唱生日歌先啦!」tiger提議。


「happy birthday to you ...happy birthday to you..happy birthday to 安安!」鏡仔們唱生日歌。


安安吹蠟燭。


「許願先啦!安安。」ian講。


安安雙手合十許願,我希望陳卓賢永遠開心快樂,安安心中暗許。


「許咗咩願呢?」edan八掛。


「唔講你聽 ,八公講咗就唔靈。」


「食得未呀?」姜濤望住個蛋糕。


「又掛住食。」stanley 笑姜濤。


「你由佢啦!」anson lo笑。


妳行過去比左擁抱安安,講咗生日快樂..呢個擁抱可以代表好多嘢。


好啦,食埋蛋糕都夜,大家都散band。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论