Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha42


咁多年,令妳開心一直係我責任,我只會令妳笑,我知道妳愛嘅係ak,唯一可以做嘅只有係後面默默保護妳,有咩事妳拎轉頭,我一定係到。


「氹到妳笑就得啦!」皮皮真係好中意見到妳笑。


「皮皮,有你依個好朋友真係好幸福。」


皮皮咁多年都冇改變,一直都係咁,就算入咗mirror都係,一直都好似以前咁對妳。


「妳係咪唔舒服?面色咁差。」皮皮問妳。


「唔係呀!可能我太熱,陪我食雪糕呀皮皮。」


「好啦!妳係咪有咩唔開心?同ak吵架?」皮皮知道妳一唔開心就會食雪糕,不過妳做乜我都陪妳架啦。


「唔係呀!熱呀嘛!」妳對住皮皮可以做一個細佬女。


「妳想食,我陪妳啦!」


「前面有間雪糕店。」妳拉住皮皮行。


好奇怪,同皮皮一切妳可以做返細佬女嘅自己。


忽然有架走鬼車經過,皮皮本能反應保護拉走妳,一手扶住妳條腰,用手护住妳,妳嚇一嚇。


「冇事呀嘛?」


「冇,冇呀!」係個種被保護嘅感覺令妳呆一呆。


Ak一直都冇個種令妳被保護嘅感覺,鬼咩拍拖都要收埋,仲話保護?


「行啦!陪妳食雪糕。」皮皮好gentelman放开手。


妳去到雪糕店,叫咗個雪糕拼盤,有十球雪糕,皮皮望住妳食。


「好食喎!皮皮一切食。」


「妳食啦!我睇住妳食。」皮皮心痛妳扮冇嘢。


「我仲想食香蕉船,心太軟。」


「叫啦想食!」皮皮靜靜陪住妳。


妳嗌到一枱都係,係咁食。


「係唔係有咩事呀?」


「冇。」妳死頂。


「係我面前唔洗扮架,我又唔係ak。」


妳聽到皮皮依句唔洗扮,我又唔係ak,開始眼紅紅,仲繼續食。


「我唔想係依度喊比人見到影響你。」妳平時忍得太耐,开始痴線?


「喊啦!」皮皮用手將妳拉係自己膊頭攬住妳。


妳覺得勁warm咩事?皮皮一边摸吓妳個頭。


皮皮完全唔介意自己係咪公眾人物,佢由妳喊。


「皮皮。」終於妳抱住皮皮爆喊,好似喊晒所有唔开心出嚟。


「冇事啦!」皮皮摸吓妳個頭。


-*-


令你開心不顧甚麼 明白愛你不可出錯

 如令你有一點不妥 誠懇去認錯

 會叫我更加好過 為你傷心不算甚麼

 曾預算過犧性 更多

 如若計較得失因果 不是我

 在懷裡有你 哪曾活錯

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论