Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha82


「你真係頂得住D閒言閒語?佢又頂唔頂得住?講梗係同你兄弟EX拍拖,出面D人會點睇?就算唔係出面嘅人,你地之間咁多共同圈子,朋友之間就算唔係你面前講,都會係背後講,有幾難聽,你唔會知,分分鐘難聽過Anson. Kong 講果D。」


你地班友有乜嘢呃得過呀媽?太天真啦!

花姐其實大概了解一二,但係都想聽下你哋點講。


「大家愛大家吾係自然可以克服所有野咩?我同佢一齊個陣,的確冇諗太多,我淨係想同佢一切,保護佢,比幸福佢,花姐,你知,我同佢應該一早就應該一切,兩個人兜兜轉左咁多年一仲切到,唔係代表有缘咩?咁唔係更加應該珍惜大家?」皮皮講得自然。


Frankie信真愛可以克服一切,花姐所以成日都話,十二個仔入面,最乖個個就係姜濤,之後就係frankie,三十几歲仔仍然咁善良,但係有時男仔太簡單又真係唔係一件好事。


「我唔係話一定會發生,只不過講最worst嘅情況比你知,你同得佢一切要有心理準備,普通人都會比人講,何況你仲要係公眾人物。」花姐提醒frankie。


「花姐,我知道,我咁大個人我知架啦!條路幾難行,都要同佢一切行!」


Frankie知道同妳一切要面對好多嘢,但係佢同自己講唔會枕低妳,frankie同自己講一定要做到,佢唔知道真係發生個陣會點,但係佢要保護妳。


「你係咪了解哂佢既過去?佢同Anson kong嘅過去你又係咪真係接受到?如果佢同Anson kong之間發生過D男人接受唔到嘅嘢呢?」花姐份人係霸道勢利,但佢睇人多過你哋食鹽,佢都係提醒下frankie有D野真係男人接受唔到。


花姐所指係妳同ak有bb嘅事。


「佢同ak有D我接受唔到嘅事?」皮皮有D疑惑。


「既然係岩岩開始不如一次過同佢清楚傾,有乜攤出嚟傾好過收埋係心,大家忍住都唔好,兩個人一切要坦白先得,咁先可以行得遠。」


花姐睇frankie嘅樣都係唔知架啦,花姐自己都係女人,點會唔明女人心理,自己有過男朋友兄弟BB,點開口?


「花姐,我會,妳講到咁樣,雖然我唔知件事係點,不過一定係一D我有杈知嘅事。」皮皮疑惑梗係乜嘢事。


「仲有呀!花姐,我想妳同ak好好咁傾下!」皮皮仲重視ak依個兄弟,唔想抹殺多年兄弟情。


「我一陣會搵ak傾下偈嘅!你都係出返去啦!好好諗清楚我講嘅嘢消化下,我都見過佢,佢係好女仔,不過而家情況係有D複雜,對你三個都不利。」


花姐心知啲相係乜嘢一回事,佢亦心知係邊個做,而今日佢唔阻止皮皮承認係因為纸都包唔住火㗎啦!由佢囉!早日解決都好過拖符合花姐一向快言快語嘅性格。


-


誰能避免傷逝傷逝 但離別是否這樣可畏

太多戀愛 曾銘心刻骨 

未及得到那位 誰還害怕曖昧關係 

人言又是否這樣可畏

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论