Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha35


坐吓坐吓,都凌晨四點,ak見D酒氣散得7788,就開車車ian返屋企先。


「你返屋企都抖吓啦!bro!」ian知Ak都好攰,爆咗咁多情緒出嚟,拍一拍ak


「多謝你!陳車腎。」


「在心中啦!江畢生,好好休息埋今日。」ian落車走。


Ak係車入边做手同ian byebye。


而妳係屋企等梗老闆返屋企,心入面個種不安情緒,同當年叱吒黑面事件一樣,不過妳知道佢冇講唔返,就一定會返屋企既!當年嘅感覺妳唔會忘記,佢一入屋個陣濃烈嘅玫瑰香水味,妳到而家仲記得,但係妳愛佢,所以妳忍,妳選擇扮唔知,因為佢識返屋企。


當年嘅老闆黑口黑面嬲爆爆咁開門入屋企,妳記得個陣同而家一樣係凌晨五點幾,一入屋,已經聞到個陣玫瑰香水味,個陣嘅妳啱啱做完手術,身體仲好虛弱,但'係妳太擔心老闆,妳一直係客廳等佢。


妳見到佢返屋企,心都安樂左,至少妳可以陪住佢,就算佢唔肯講,陪到佢就得,妳清楚知道一個聰明嘅女人唔會問太多,更加唔會問你去咗邊依D問題,咁樣佢會走架。


「我知你拎唔到獎好唔開心,我會陪住你架,一係陪你出去行吓,好冇呀?」雖然唔舒服,但妳仍然试圖比D安慰老闆。


「你好煩呀!我淨係想一個人靜吓!」ak推開妳。


「一係沖涼休息下,定係肚餓,整野你食。」


「都話想靜吓,一係我出街,一係妳入房。」ak發脾氣除手扔碎咗個相架。


妳見咁'樣,都係唔好煩佢,妳選擇左入房,反正做完手術,妳要抖吓。


妳轉身行入房,ak除衫沖涼,啱啱妳回頭一望,見到佢背脊嘅抓痕,妳心清楚明白係咩'一回事,妳冇打算問老闆嗰個女人係邊個,於是妳選擇入房扮唔知,妳冇鎖房門,因為門永遠為老闆而打開,。


。。。

依個時候,妳聽到鎖匙聲。


同ian訴苦訴一晚嘅老闆返屋企啦。


Ak行去梳化捉住妳隻手錫咗一啖。


「咪叫妳唔洗等我,又唔返房訓,又訓廳,一陣冷親。」ak温温柔柔咁向妳講,一邊同妳com被。


「諗住你好快返呀嘛,車一車佢哋,咪等一陣囉!」妳半起身,頭貼住ak下巴


「我去咗同陳仔傾計吖嘛,對唔住啊!唔記得話妳知!」ak用右手抱住妳。


「返泥就好!」妳攬住ak。


「應承咗你一定會返屋企㗎嘛!傻瓜。」ak錫妳額頭。


「我知,你一定會返,所以我等你囉!」'


「咁快D訓啦,我知妳肯定冇乜點瞓過!」ak想起身沖個涼。


「anson,你唔好走啦!」唔知點解妳好想老闆陪妳訓。

「我想你陪我訓。」


「好啦!我陪妳!」ak見平事'金獨立嘅妳出聲叫自己陪妳訓一定有啲乜嘢事,就應承妳啦,妳訓咗係ak大脾,ak拖住妳手訓。


Ak另一隻手撥吓妳頭髮,睇住妳訓,佢知道自己欠妳太多,好想為妳改變,雖然佢唔知自己得唔得,不過學ian話齋唔试點知啫!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论