Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha34


「我個陣真係冇諗太多,只係因為一時把持唔住,情緒又到,先會做錯事,後尾我有清醒返,不過後來佢又不斷揾我,我把持唔住又衰過咁,之後keep住打友誼波。」


「個一日同謝文欣係車搞完之後,我返到屋企,呀嫂仍然等緊我返屋企,我好記得一入門口妳呀嫂第一句問嘅唔係你去咗邊,而係問我,我知妳好唔開心,無論點我都係你身邊,但係我發脾氣,叫佢唔好煩。」ian慢慢放開捉住Ak衫領嘅手,佢想比Ak講落去,再唔講佢會屈死。


「唔好煩啦,比我靜下。」


「一係沖涼休息下。」


「你係咪唔識聴中文?我話比我靜下,一係妳入房,一係我出街。」Ak情緒非常不穩定。


唔怪之得edan 都係調教你mirror話果時個個怕咗Ak,亂發脾氣。


「係花姐話我知,佢個時做咗流產手術,我冇好好照顧佢不特止,仲要發脾氣,佢仲要安慰我,佢煮野我食,我發脾氣唔食,打爛哂掃落地,仲要搞搞陣。」Ak開始坐返係地下,繼續飲佢支酒。


「其實係我唔知點面對佢,佢對我愈好就愈內疚。」


「江𤒹生,你知錯,咁就修心養性,專心一意對呀嫂,屋企有住家菜,食乜快餐散餐?」ian坐返低同Ak講,開始收返小小火。


「我了解你為人,你個心係係呀嫂到,不過心唔定,貪玩,你真係要成熟小小。」ian拍下Ak膊頭。


「有時見到佢我會好內疚,想對佢好D,又唔知自己做唔做到。」Ak又係到揾藉口將偷食合理化。


「依個世界有嘢係你江𤒹生做唔到嘅咩?事左人為嘅姐,好似我跳舞咁,開頭我都甩哂beat,又左右不分,係你教我never say nerver ,而家我咪跳得幾好。」ian鼓勵Ak。


「快啲返屋企啦,呀嫂等緊你。」


「等D酒氣散吓先啦!何況我仲想抖多陣。」Ak同陳仔一齊可以抖下氣,放低哂身上所有包伏。


「陪你坐囉!兄弟!」


Ian 同Ak 一切坐喺地下望住月光,ian雖然都有心事想同Ak講,仲有問題想問Ak,不過都係等下次有機會再傾,廢時Ak又跳制,陪佢清靜吓諗清楚都好嘅,兩個大男孩一個眼神就已經䀆在不言中。


-


手足只得兩個字

所以只有兩個知

今晚很想見見面

想散心 心照得你可以

難解釋 難休息 城市太多爭霸戰

各有各去 應戰 天光衝刺

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论