Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha32


Ian冇出聲,想睇吓ak講乜。

「梗係有。」ak從來唔會對兄弟大話。

「點解要玩呀?呀嫂咁好!我地成班都睇得出你對呀嫂認真嫁!不過唔定性!」ian好緊張個兄弟會冇咗一個咁好嘅女仔。


Ak飲啖酒,再答ian。


「我需要一個永遠會等我返屋企嘅女人,妳呀嫂就係個個女人,我唔係唔愛佢,我愛佢,什至為佢改變咗,好似話以前嘅我係好自我,但係而家因為佢,我會學識點樣去聆聽,女仔想要乜,我會开始留意佢要乜嘢。」ak苦笑。


「咁我都睇得出,既然係咁,仲去玩?為呀嫂修心養性唔好咩?」


「個兩次,係因為唔開心,工作壓力,先會發生依D事。」ak再一次隊哂支啤酒。


「依D都唔係出軌嘅藉口,咁個個女仔係邊個?」ian開始忍唔住屌ak,唔可以因為唔開心就將依D事合理化。


「一次係發生咤叱黑面事件之後,仲記唔記得之前同我開過ig live 隔離台歌手謝文欣?我咤叱事件之後開始有情緒'病,佢成日wtsapp搵我',又叫'MY FINAL BOSS,又安慰我心目中你已經係今年新人王 ,咁嗰陣我又唔想喺屋企對住你阿嫂,咁咪成日同佢出咗去囉!但我演唱會個時先知你呀嫂原來個段時間有咗,佢偷偷地落咗,個陣我仲要成日發佢脾氣。」ak開始感性。


「屌你咩?依D富有情味既flirt係你先會受,愛一個人就會抵抗到誘惑架啦,仲要搞大呀嫂自己出去搞搞陣;你未入行嗰陣時冇錢阿嫂都肯同你捱你而家咁對佢?」ian開始火,佢知以ak性格玩係正常,但係冇諗過ak會將呢啲嘢咁合理化囉仲要兩次。


「我完全唔知你阿嫂有咗。」


Ak將事情始未一五一十話比ian知,始終佢都屈咗喺心好耐啦......

'

「anson,你心情仲係好差?我可以陪你做D你開心嘅事。」謝文欣用迷離嘅眼神望住ak講。


「可唔可以唔好叫我做anson?」ak眉頭一趨,因為依個名只有一個女人可以咁叫。


「你架車好焗。」謝文欣扮聽唔到,除左件外套,得返一件好貼身嘅連身裙。


Ak始終都係一個血氣方剛嘅正常男人都望一望。


「我想你開心啊,ak。」謝文欣kiss ak。


謝文欣見ak冇反抗,就再進一步 kiss ak既咀。


「妳用咩香水?好香?」ak 用鼻大力索。


「你聞清楚D咪知。」


Ak較低個椅背抱咗佢係自己身上邊,之後泥個激烈嘅車輪戰。


謝文欣好進取,自己除咗自己件衫,再除ak。


同時佢想係ak頸上留低印記,比ak阻止。


「我要拍節目上鏡。」ak stop咗佢。


「妳好香D香水味。」ak坐返直個身同佢kiss,謝文欣指甲太長抱緊ak時係佢背脊留下抓痕。


Ian聽到呢度已經冇名火起三千。


「咁大個人冇自制能力咩?你點對得住呀嫂?咁中意香水叫花姐幫你接幾十個香水廣告囉!」


-


你身上有她的香水味 是我鼻子犯的罪

不該嗅到她的美 擦掉一切陪你睡

你身上有她的香水味 是你賜給的自卑

你要的愛太完美 我永遠都學不會

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论