Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha29


大家一路食吓嘢,又玩下,傾下計咁,十二個大細佬終於可以放吓假。


妳拎咗ak支啤酒飲


「妳唔好飲咁多啦!」老闆罵妳。


「係屋企,你又係到,唔怕啦!」


「女仔都唔好飲酒啦!飲可樂啦!」老闆唔中意女朋友飲酒,一手拎返支酒自己飲。


「得啦!得啦!知啦!」妳聽老闆講。


「呀嫂!妳就慣佢,佢得戚架啦!」alton答咀。


「多事呀你!王勁!」


「食嘢啦你!咁多野講。」妳塞咗魚蛋入老闆口度。


「呀嫂!好嘢!」alton拍手。


真係比佢哋笑死!


安安見食到飽飽地就去露台吹下風。


佢地成班就係出面玩下15 20打吓机食嘢咁


「喂!」突然有人拍妳,係ian。


「唔似妳喎!咁靜!定係見到妳好姐妹咁幸福羨慕?」ian笑安安。


「幸福?個隻野係做到先好!至怕佢...」


「其實ak係做味做過D乜?」心思慎默嘅ian一早發現安安不滿ak。


安安靜咗,猶豫話唔話比ian聽好?ianson咁friend


「放心啦!我唔會講出去喎!係咪做咗D對唔住呀嫂嘅事?我都好錫呀嫂架!」


「佢之前有瞞住妳呀嫂出去玩,而家開始紅,我覺得佢又會搞搞陣!未紅都玩,紅咗仲得了,不過你唔好比妳呀嫂知啊!」安安講完舒服咗。


「搞D咁嘅嘢佢?不過佢性格貪玩貪新鮮又唔定性,但係之後我地單飛,冇得睇住佢添,一係咁啦,我搵日同佢傾計順便chok吓佢囉!唔好咁擔心啦!」ian真係一個暖男,缓解安安嘅不安,亦好著緊兩位好朋友。


Ian對於ak出去玩依件事唔出奇.

但佢希望ak唔好有第二次囉!所以一定要同佢傾傾.一個咁好嘅女仔都想自己好兄弟珍惜。

Ian同時一個温暖眼神望住安安。


「多謝你啊!陳卓賢!」安安舒一口氣。


「咁男人同男人講嘢方便D嘅!」ian笑。


「如果你叫我同佢講,一定六國大封相。」安安一直擔心梗好姐妹,而家有ian幫忙,終於識笑。


「對住ak又好難唔燥,所以我覺得呀嫂好西利,笑返咪好囉!出去切蛋糕呀!」


-


虔誠地 熱戀一輩子

共你也許 真的不容易

喜歡你 最好不要講

安守這位置

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论