<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Ak beloved.dairy
·
·
IPFS
·

Cha6-


妳唔開心,唔開心係因為妳要忍受千千萬萬個生粉為自己男朋友而瘋狂,因為依段地下情,連同老闆出街食碗魚蛋粉都唔得,一直以嚟妳都偽裝得好好,努力飾演天團副隊長地下女朋友依個身份,一直扮堅強,於是妳send咗個wtsapp比皮皮。


「皮皮,可唔可以傾幾句?」


妳同皮皮識咗幾年,什至比識Ak更早,皮皮同Ak 好唔同,佢溫柔啦,細心啦,係妳心目中佢就係一個暖男,有乜開心唔開心都會揾佢,佢係妳心目中好似太陽咁溫暖。


皮皮冇比ak 知佢同妳wtsapp,平和派嘅佢亦唔想產生任何誤會,影響妳同ak 之間嘅感情。


妳係屋企梳化訓著咗,一起身已經係朝早7點,見到皮皮wtsapp


由於方便休息,佢哋係九展附近租咗個地方。


「好D未?我諗妳都訓咗,ok 唔ok 起身都比個電話我。」


於是妳就打俾皮皮報個平安。


「喂,皮皮,我冇乜事啦,你地而家咩情況?」其實妳依句咩情況主要係想知Ak做梗乜。


「冇事就好啦,有乜唔好放係心,要講出嚟先好,ak 佢返咗房訓咗啦!」皮皮梗係知妳想問嘅係ak 啦!


「哦!係啦,你地good show!」妳已經唔知仲有乜可以講。

「尾埸見啦!」


「我想講我連飛都未有。」粗心大意嘅ak 完全冇左件事。


「吓?」


「我拎比佢囉!」姜濤忽然插咀。


「你?」frankie 好疑惑。


「我係最佳人選啦,晏晝食飯快速拎比佢,我細個就算比人影到都唔會有事啊!」姜濤傻笑。


皮皮諗諗吓又好似有道理,姜濤咁細個,比記者影到都冇事,佢可以扮吓可愛姐姐嚟嘅咪搞掂,皮皮其實唔介意比記者影到,不過佢比較在意妳嘅感受,唔想影響妳同Ak ,同埋主要要保護返妳。


「妳今日晏晝3:00落樓下啦,我叫姜濤拎比妳。」


「好呀!」


「咁電聯啦!」


「嗯!」


好快就到3:00,妳收到姜濤嘅wtsapp

「係樓下啦!」

妳快速地拎埋份禮物落樓,份禮物係今早好趕咁揀,因為姜濤就生日,雖然妳冇辦法身處佢地其中一切慶祝,但都係對依位弟弟嘅一份心意,何況佢一直都對妳不差。


妳落樓見到一個全黑包到冚嘅物體,係佢啦。


「hi!」姜濤拍一拍妳。


「生快!」妳遞上禮物比姜濤。


「多謝啊!姐姐,飛啊!」姜濤露出可愛嘅笑容。


「咦?點解?仲有張後台通行證?」


「😂😂😂係啊!」姜濤扮咗個鬼臉。

「我走啦!到時見!」


「通行證?唔通我真係走入去?」


「有乜妳揾皮皮啦!」姜濤講完就走咗。


妳心係好想入後台,但係花姐知道會唔會鬧死我?同埋連累ak?

CC BY-NC-ND 2.0 授权

喜欢我的作品吗?别忘了给予支持与赞赏,让我知道在创作的路上有你陪伴,一起延续这份热忱!

Ak beloved.dairy90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛
  • 来自作者
  • 相关推荐

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

《我不配》

《我不配