Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha28


「hi,我係anson,入左camp好多日冇見,妳有冇掛住我?」鏡頭入面嘅佢有D唔自然,大概係要咁肉麻唔習慣?ak撥一撥頭髮接住講,「好快就係我地拍拖...死啦!唔記得咗幾多年。」ak數下手指「四年半,今年都係唔知有冇時間陪到妳慶祝,入咗行,好似miss咗好多節日陪妳,多謝妳一直以泥包容,同多謝妳做既一切,我拍依條片,係因為之後唔知會唔會同到妳慶祝,希望快D出camp見到妳。」ak作狀鍚個镜頭一下,露出一個寵愛既笑容,依個係對住女朋友嘅專屬笑容。


「你完全係犯咗死罪囉!拍拖幾耐都唔記得。」Stanley見有位又係到寸下Ak。


「你知我出名記性差。」Ak答Stanley,對手係妳背脊掃吓安慰妳。


「痴缐!好感動!」妳係度用手抹眼淚。

妳其實唔介意佢記唔記得拍咗拖幾耐,妳覺得感動係因為佢有做呢樣野嘅心意,要佢咁大男人性格做依樣嘢,真心幾困難。


妳感動係因為見到江𤒹生嘅轉變,由初識佢一個型型地又口花自大嘅壞男孩,一個同妳講我唔知同妳可以走到幾遠,因為我冇諗過,行到而家佢開口話希望同妳行到尾,更加冇諗過佢會開口多謝妳,真心要多謝謝祖祖用心調教Ak.而家嘅Ak係同以前有少少唔同,佢成熟左小小咁,又man咗小小,但係就係冇左以前果種開心。唔多唔少都同之前咤叱黑面事件令佢成長嘅,不過都要俾多少少時間佢。


「末完架,唔好喊住先啦!」Ak 撘住妳膊頭,met下妳面仔。


「吓?仲有?」


好啦!我哋繼續睇片。

鏡頭繼續Ak拎機自拍。


「我知妳睇到依度一定已經喊梗,平時我真係好忙,每次妳唔開心我都唔可以陪住妳。」Ak 講到依到停一停,眼紅紅,停咗幾秒先講到落去。「今次終於可以係妳格泥同妳抹眼淚,入咗行之後真係好多野都陪唔到妳做。」老闆開始流眼淚,繼續講。「幾年妳生曰,我生日都唔可以一切過,同埋好耐冇一切去旅行,我知妳一直好想同我去旅行,入行之後,乜都冇同妳做過咁,多謝妳接受我容忍我嘅一切。」


老闆似乎係調教你mirror引發咗佢嘅淚線。


「痴缐咩?江𤒹生?」妳覺得好感動開始語冇論次。


妳心諗到底佢係去咗調教你男友定調教你mirror?妳真係好好奇點解老闆會做呢啲嘢?


「唔好喊啦!」Ak 用紙巾同妳抹眼淚。


「你真係好衰。」


「張卡送比妳,入面有好多嘢係我想同妳講嘅!入面寫咗應成每日為妳做十件事,雖然我未必做到,不過我會盡量做,我今日當住咁多人面前一切睇依條片,就係想比信心妳同我行落去。」Ak好認真咁講。


「妳又唔係唔知我唔識浪漫啦!我淨係識尼D!」Ak完全放下面子同妳講。


「anson,多謝你!」妳收咗張卡錫咗老闆面一啖。


「唔好喊啦!錫返妳啦!」Ak用手幫妳抺眼淚,錫下你個咀。


「你哋可唔可以理下旁人感受?」edan問,其他鏡仔都眼啤啤。


「唔洗食嘢啦!」Alton 加口。


「係啦!飽曬啦!」tiger又加把口笑Ak。


「算啦,佢平時都唔會搞尼D野,你地由佢啦!」ian笑笑口笑原來Ak 都會做尼D嘢。


「你地一人一句,好lor!」ak見氹到妳都值嘅。


以前嘅老闆咁要面一定唔會係啲兄弟面前做呢啲嘢囉!大概愛一個人真係可以令佢放低面子。


「我頭先仲以為…」死啦妳覺得都係唔好講。


「乜嘢啊?」Ak追問。


「冇。」


「以為我求婚?」Ak奸笑。


「冇啊!」妳死唔認。


「妳睇吓妳面紅紅,好恨嫁咩?」Ak壞笑。


「….」


「你兩個好骨痹,不如食野啦!」皮皮打完埸。


「係囉!食嘢啦!好肚餓!」姜濤好雀躍講。


安安雖然乜都冇講但係心裏面希望Ak真係可以比到幸福妳。


.


每日為你做嘅十件事可以睇返Ak的自白。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论