Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之>後

Cha23


妳同ak返到屋企就係廚房預備吓嘢食咁.


「呀!」ak忽然大叫 ,好似突然醒起咩重要事。


「做咩呀?係咪買漏野?」


「我唔記得問花姐拎返五百蚊啫!見到佢先問返佢拎

。」妳望住眼前依個男人,唔知嬲好定笑好。


「江畢生,你好冇聊!既然五百蚊咁緊要,咁你又發脾氣咁型咁扔出去?」妳一邊沖洗吓食物,一邊講。


「妳冇聽過咩?型不過ak。」Ak一臉自信撥下頭髮咁。


「你而加拎返五百蚊,咪變返7,型同7一線之差,哈哈。」


「柒不過Ak就差唔多,哈哈!」妳大笑。


「妳係咪想死?」Ak奸笑錫咗妳臉一吓。


「你呀,....又唔幫手,係到搞...'」妳未講完,門鐘聲響起


「叮噹 ~叮噹!」


「嚟緊!」妳去開門!


「呀嫂!打搞哂!個蛋糕幫我雪住佢啊!」ian向妳打招呼。


「入嚟啦!唔好客氣啊!」妳接咗ian個蛋糕。


「有咩要整架?」安安問妳。


「妳問吓入面個個男人。」妳指住係廚房嘅Ak。


Ak其實係係入面望住D蝦囉!史上最冇聊男人一定係佢!

「要乜自便啊Ian」妳同ian講!


「好啊!唔該呀嫂!」


安安就行入去廚房順便幫好姐妹警告Ak。


「江𤒹生!」安安拍一拍Ak。


「歡迎嚟到anson kitchen....」ak向安安單眼。


「你食屎啦!你估我係你D生粉!眼有事就睇医生!」


「乜咁好火呀?安安姐?今晚打邊佬熱氣,唔啱你。」


「我嚴重警告你,入得娛樂圈十個有九個學壞,妳唔好似住自己小小令仔,就成日向女仔發電,你記住自己有女朋友,試吓對我好姐妹唔住呀啦!唔好比我發現D乜情慾短信之類嘅野啊!」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论