Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha20


係屋企好開心又柔情嘅老闆,而家又回復返燥底黑面嘅老闆,食完麵,我哋就返屋企啦,大概屋企係我地最舒服嘅地方。


「沖涼早啲訓啦!十一隻馬嬲聽日又話泥。」

妳見Ak努力打開手機搵梗D嘢。

「呀!搵到啦!記唔記得依首歌?」


捱不大 捱不大 遺失中 找註解

來得快 完得快 早午晚 劃火柴

場很大 床很大 誰執手 湧上街

怎安排 樂與怒也繼續搖擺


「點會唔記得啊?就係依首歌比你呃咗。」

「小姐,比面跳多次?」Ak笑了。


大概妳係Ak開心嘅源頭,佢開心就陪佢低能吓,妳知老闆工作壓力大,有好多唔開心,自己係公眾人物,一言一行都要好小心,如果做依D野開心就同佢din 吓。


「妳記唔記得點跳架?」Ak擺出一副自信樣。

妳隻手放係Ak條頸,Ak對手放喺妳腰。


所有回憶返哂泥,依一刻嘅江𤒹生係笑得最開心。

妳開心成為老闆重要支拄。



「唔係咁呀,係咁呀!隻手向下,隻腳要咁。」Ak一邊捉住妳教妳。


「都話唔跳架啦!我唔得架!手腳不協調!」


「咁妳話中意nothing gonna change my love for you依首歌,我先教妳,完成妳心願。」Ak好激動。


「其實首歌對妳有乜特別意思?」


妳坐低左係地下,Ak都陪妳坐低。


「你真係想知咩?」妳疑惑望Ak


「廢話,梗係想知先問你,唔想知做乜問妳?」關於妳嘅一切,Ak都好想知。


「咁嘅態度點話你知?江先生?」妳玩Ak


「對唔住,我真係想知,妳話我知,好唔好?」Ak擺個懇様出泥。


「見你咁有誠意,好囉!」妳見Ak緊張妳,竟然開心。


「依隻歌,我以前男朋友成曰唱咋嘛。」


「分咗手就由佢啦,好似我咁easy come easy go!」


「你就梗係啦,花心羅白皮。」


「幾時有花過,我係中意妳咋嘛,妳又唔係唔知。」Ak口快快講左出嚟,仆街啦!


「但係你太多女仔埋身啦!」依個理由成為咗妳拒絕Ak嘅重要原因。


「講真啊!妳係咪仲掛住ex?」ak哄到好埋問妳,ak好想知自己有冇機會。


「唔掛啦!所以先唔想跳,開頭以為自己仲有小小掛住佢,跟你跳完先知自己已經冇感覺。」Ak對眼識放電,搞唔掂!


「咁妳要多謝我!」Ak聽到妳咁講,安樂哂!


「咁嘅人掛住佢做乜?」妳一邊講一邊拉低左邊膊頭嘅疤比Ak睇,妳好想比Ak知道妳嘅一切,一啲都唔介意坦白。


「打女人嘅男人,算啦!」Ak望住妳條疤,佢心痛好想保護妳。


「所以先話唔跳!」妳扯返高件衫。


「妳有冇聽過劃火柴?」Ak決定要表白。


「梗係有啦!百分百感覺Jerry 同芳芳定情個集,估唔到你有睇。」


「咩呀!我哋同年架嘛!百分百感覺係八九十後神劇,點會冇睇過?」


「入面Jerry同你又幾似,一樣又花心,做事三分中熱度,又硬頸自大。」妳笑到停唔到。


「咁妳做唔做芳芳?」Ak遞隻手比妳。


「我唔識跳!」


「我教你囉!」Ak拉左你起身,攬住妳條腰,你攬住Ak條頸,額頭貼額頭,成間studio靜到得返大家嘅呼吸。


Ak其實都唔知點跳,為咗溝女,憑記憶copy。


嘩!救命!咁近嘅江𤒹生真係好令仔,對眼識電人,唔得架,令仔冇本心,冷靜D!


跟這一個虛脫致死 拒絕試用期

但不知怎地 ”賦”去半張被


隨住音樂,Ak帶住妳跳舞,轉圈,佢對手依然放喺妳條腰,妳依然攬住佢膊頭,Ak越貼越返,佢見妳冇避,錫咗落去妳咀,輕輕一吻,繼續跳舞。


跟那一個做場大戲 快白髮齊眉

然而又不甘這樣 花光一世紀


捱不大 捱不大 遺失中 找註解

來得快 完得快 早午晚 劃火柴


「妳比我錫,又比我攬,咁即係點啊?」Ak仍然同妳距離好近,佢係特登想睇妳反應先決定再作下一步。


「我….唔知啊!我….」妳已經冇哂反應,佢真係好令仔。


Ak見妳冇避抱緊妳條腰,咀咗落去,今次唔再係輕輕一吻,而係深情又長嘅吻,


場很大 床很大 誰執手 湧上街

怎安排 樂與怒也繼續搖擺


而即使 每滴憐憫 都似香薰 分散戲份

我 信望相愛完美 每一位都上心


三分中,Ak放開妳,保持住同一姿勢。


「我係咪得咗啦?妳係咪應丞做芳芳?」Ak死都要迫妳承認。


「我…. 唔係D…咁隨便嘅女仔,你自…己諗!」


捱不大 捱不大 遺失中 找註解

來得快 完得快 早午晚 劃火柴


「yeah!我得咗啦!都話我令仔啦!」Ak開心到抱起妳係咁轉。


場很大 床很大 誰執手 湧上街

(幾多人 尚要讓我替換名牌)


依一日,妳正式成為江𤒹生女朋友。

劃火柴 依首歌亦成為你地之間嘅定情歌。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论