Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha13


返到酒店房


Ak 個樣仍然嬲到好似當年全民造星2為班兄弟排名出頭咁嘅樣,塊面仲黑過吒叱個陣。


直覺話妳知,老闆除咗依件事,仲有其它事令佢咁嬲,沖涼個時個腦不斷loop頭先發生嘅嘢,妳沖完著返啲衫就出去,見到Ak半裸下身一條孖煙囪坐喺床。


「你有冇野想同我講?」妳行去坐係Ak旁邊。


「你想知D咩?」老闆心諗女人依句你有冇野想同我講係幾咁恐怖嘅事。


「你同Shirley到底?」女人始終有妒忌心,自己男朋友同其他女仔咁close,痴缐咩?


「我同Shirley冇嘢架,係,好耐之前我係追過佢,不過講緊係未識妳,未同妳一切嘅事,起碼十年前,個陣大家參加比賽。」


「點解而家先講啊?」


「我唔講就係唔想好似而家咁!」Ak 好無奈咁答妳。


「咁你唔識避忌吓?」


「妳唔中意,我咪避忌吓,不過我哋只係好朋友。」Ak有D位都會讓妳。


「…」妳心軟。


「妳問完,到我問啦!」Ak 一臉認真。

「你問啦!」


「你之前係唔係有咗?」Ak吸一啖氣拖住妳隻手拉妳面向自己問。


妳心諗;點解佢會知?紙包唔住火,既然係咁,妳決定坦白。


「花姐已經話咗比我知,妳唔准再呃我。」


「係,一次係你出道個陣,一次…..。」妳留意到ak 嘅臉部表情,愈泥愈黑。


「仲有第二次?」Ak 努力忍住自己D火,拖住妳嘅手捉得更緊。


「一次係你咤叱黑面事件之後,你心情又差,咁你又想做自己想做嘅嘢,我咪偷偷地去落,唔想阻住你追夢。」


「我係bb爸爸,唔係有權知道?」Ak個心痛到碎咗咁。


「Anson ,我….。」


「對唔住。」Ak 攬住妳,好似係調教你mirror入面同呀jer道歉咁仲要眼濕濕。

「Anson,你…!」妳冇諗過依句說話會出自江爆生把口。


「以後有事可唔可以唔好呃我?我係妳重要嘅男人,唔係應該同我商量。」


大概妳明白點解今曰係後台Ak會咁火爆。


「嗯。」妳應成老闆,妳被眼前依個男人感動梗自己,一個咁硬淨嘅男人為妳流眼淚,乜嘢Shirley,千千萬萬生粉妳都已經拋諸腦後。


「其實我好開心你今日追出泥,以為你唔會。」


「我唔追出泥,妳比人食咗啦。」Ak抱得妳更緊,佢知妳仍然記住個件事,Ak 眼淚仍然流緊。


「冇啊!我淨係會比你食。」

Ak推咗妳落床…望住妳。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论