Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>



Cha68


「以前我地一切跳舞,又一切出show,個陣我地好夾,可能因為大家有共同興趣啦!我地有好多話題,之後耐咗就拍拖。」


「之後呢?」妳好認真聽皮皮講。


「個陣時我好中意佢嘅!」皮皮停一停睇下妳咩反應,佢知女仔點都有D小器。


「你繼續啦!」妳係有少少呷醋嬲樣。


「真係聽?唔准嬲架喎!」皮皮好疑惑望住妳。


「你話架嘛!係人都有過去,你講落去啦!」係女仔都小器㗎嘛,但係又想知,因為妳愛佢。


「之後我地咪好似正常情侶咁拍拖,好快就同居,個陣我對佢好好,但係佢最後都係要同我分手,分咗手之後就識到妳,之後再冇拍拖啦。」皮皮摸吓妳個頭,廢時妳小器。


妳覺得個女仔應該做過D野hurt得皮皮好深,妳仲猶豫梗問唔問好,皮皮就繼續講落去。


「開頭拍拖個陣都好開心架!得閒一切煮下飯買餸,簡單生活,佢想點我都就哂佢,但係耐咗,佢開始嫌我冇用,嫌我悶話我無大志,無目標,又搵唔到錢,仲要同我住係依D咁細嘅單位,佢又入咗行,大家開始有距離,跟住就識咗個有錢仔同佢一切。」


「所以?」妳完全唔知皮皮有咁既過去,以前嘅妳眼中只有ak,都冇認真关心佢。


「妳講個D膠杯膠碗,係我買嘅,可能真係我太廢,佢返泥日日發脾氣,佢話我要嘅嘢我根本比唔到佢,咁我見佢成日扔爛D野,咪索性全部換哂膠,費事一陣整爛曬佢又整親手,但係佢最後都係走咗,D野一直擺到而家冇換。」皮皮仍然拖住妳。


皮皮份人就係咁,一隻手錶可以帶几年,一件衫可以著几年唔扔,可以話佢賴,亦可以話佢長情。


「我同佢拍咗幾年拖,一直都係咁,直到有一日佢返屋企話想要更好嘅生活就執嘢走,我有留佢架,不過佢都係要走,佢要嘅嘢我比唔到佢。」


「佢去咗做小三,所以同你分手?」


「我諗係掛,分0咗手就算,我都冇深究,之後睇報紙都係咁講做咗小三,後尾知道佢有抑鬱症,我都有wtsapp慰問下佢。」


唔知點解,妳聽完唔知比咩反應,妳唯有攬住佢。


「個陣我係想同妳表白,但係我想比自己settle好先,如果我未放低以前,同妳一切,咁樣對妳唔公平,點知ak又對妳有意思,我覺得佢樣樣都好過我,咁咪讓比佢。」


「痴線!點解你要諗埋一邊?你淨係跳舞都好睇過佢,你咁蠢架!感情都有得讓嘅咩?我一直都係中意你,等你講,等唔到,以為你唔中意我,我先同ak一切。」妳差D比皮皮激死,佢未免太和平,又太冇鬥心,但係見到佢個樣妳又嬲唔落。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论