Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha19


「有啲肚餓啊!不如去食D嘢!返泥再睇!」

「行囉!」妳奇怪Ak居然主動提出落街食嘢依一個要求,唔怕比生粉見到?


落到樓下你地兩個有默契地分開一個身位距離行,行行吓Ak見冇乜人行去拖住妳。


「行啦!就轉紅燈啦。」Ak拖住妳過馬路。

行到對面,Ak敲一敲妳個頭。


「痴缐咩,一陣車死妳啊!」老闆又小妳。


「老闆,我地幾耐冇試過拖手出街。」


「而家拖夠本啦,好未啊!」佢一邊fing 住拖妳嘅手,Ak大概想補償妳。


你兩個就咁一直行,冇出聲;妳心諗老闆咁奇怪嘅,佢唔會想公開掛?


一直行,行咗十分中左右。

「不如食依間。」

妳點點頭,入去坐低咗。


「Ak呀,係Ak,可唔可以影張相呀?」有2個生粉行埋泥。


「影相?我今日狀態唔好,簽名好冇啊?」Ak小小黑面,休息時間唔想進入工作狀態。


「好呀!好呀!Ak你真係好令仔,真人仲型,又係完咗演唱會攰唔影相都岩。」


「多謝晒,啦,簽完啦!」


「老闆,唔阻你啦!」兩個生粉走時望一望妳。


「想食D嘢咁都比fans見到!」Ak少爺mode on


「你而家咁紅好難避!乖啦!」妳氹Ak


「我淨係想靜靜地同妳食碗麵!」Ak用手摸妳塊面,語氣仍然係發脾氣。


Ak知道依個係紅咗嘅代價,但佢真係唔想休息時間都要工作咁。


「咁呀!叫嘢食啦!」妳伸手叫waiter過嚟,同時亦都明白Ak心底壓抑住好多唔開心,不過都係等江少爺想講先啦,佢唔想,點迫都冇用。


食食吓,Ak打開TG Group,頭先個兩位生粉send 咗個簽名出泥,仲打咗句見到有個女仔坐喺ak 格泥,瞬間引起一片討論


「吓?真係架?老闆拍拖?」


「個女仔令唔令?老闆話女朋友要令令令。」


「老闆娘出現?」


「老闆中意就得啦!」


「個女仔普通,唔可以話令。」


Ak開始厭倦依種生活,佢想覆,係啊,佢係我女朋友,大概Ak同妳一樣對依種生活都攰啦!

「冷靜,唔好衝動,唔好亂講野。」妳制止Ak,始終公開咗返唔到轉頭。


「我唔想你後悔啊!」妳唔想Ak事業毀於一旦。


「但係咁様我同妳都會好辛苦,咁樣好咩?」Ak身心皆疲,佢好想比D乜嘢承諾妳,但因為天團副隊長依個名乜都做唔到。


「有乜等你放完依幾日假,聼日同十一個兄弟玩完先再作打算啦,何況同你一切,唔辛苦啊!」妳偷偷係枱底拖住Ak隻手。


Ak知道妳嘅體貼,因為知道佢攰,知道佢有好多身不由己。


「食麵啦,涷晒架啦!」



和你一起 捱苦都是美

我沒預期 越錯越靠緊你 和你相擁 

明知即將會更失控 亦忘掉了一臉愁容

沒懇崖勒馬任由多少傷痛

我知道 如果我邂逅別人

立了心 可以忍 

我未會放任 寧願自我犧牲

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论