Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha90


妳返到屋企,皮皮已經返到,佢係房。

「皮皮,你有冇事?」妳直情係衝入房攬住皮皮,雖然佢同你玩冷戰令妳有啲嬲。


「啤啤,冇乜嘢呀,太攰,冇食嘢咪咁樣!」皮皮攬住妳。


「bro你嚇死人!」


「ak?」皮皮,有啲驚訝!


「頭先上去畀返啲嘢比"啤啤",之後收到電話話你冧咗咪上嚟睇下你囉!」ak笑特登將啤啤兩個字大聲笑皮皮。


Ak見到你兩個咁樣都明白曬!

佢亦都相信frankie一定係妳要嘅幸福佢可以畀幸福妳。


「見到你冇嘢咁就放心喇!走啦!」ak拍下皮皮膊頭。


行行下嘅ak忽然回頭。


「呀!陳瑞輝我醒起有啲嘢想同你講㗎!」


「唔知你可唔可以唔介意我繼續同啤啤做好朋友,等佢得閒上嚟屋企玩下我D貓,順便幫我餵貓。」ak笑伸隻手比皮皮。


「梗係可以啦!」皮皮伸手同ak握手笑。


「thank u bro!走啦!休息完!再約你食飯,唔好諗太多嘢喇,bro!」ak放开握住皮皮嘅手掉頭就走走得瀟灑。


ak自己笑自己

雖然最後結果都係衰咗但係起碼自己試過唔後悔。


「喂!江畢生!咁我可唔可以上嚟玩先?」皮皮大叫問。


「梗係可以㗎!」ak雙手插袋頭也不回咁樣答。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论