Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha16


「Anson,你錫咗我好多啖!我就快燶!仲有乜嘢老公啊?」妳甜甜一笑。


「咁啊!咁多曰冇見啊!掛住妳架嘛!我唔做妳老公邊個做啊?」Ak 講得自然又帶點小朋友既調皮。


「可能係其他人架!世事冇絕對!」妳又激Ak。

「妳都痴線嘅!我唔准!」Ak霸道咁講。


Ak就係有依種反差,私底下可以好sweet,係朋友或者屋企人面前就會係大男人啲對妳,咁妳對外時候都會比返面依位江少爺。


「得啦!得啦!」妳離開Ak 嘅懷抱。


「嫌我煩,咁妳走啦!」


「唔係啊!我早排執屋,發現依本相薄,入面有好多我哋開始拍拖嘅相,想同你一切睇嘛。」妳邊講邊係枱茶機底拎本相薄出嚟。


「咩相啊?」Ak一面好奇,大概入咗行咁忙嘅佢都唔記得咗依D相。


「依張啊,記唔記得依張?」


「哦,全民造星決賽。」Ak望住相入面橙色衫嘅佢搭膊頭嘅合照答妳。


「個陣冇乜人識你,我仲可以入後台同你影相。」妳笑吓指住D相講。


「時間真係好快,2021年你已經有千千萬萬個生粉,係好多廣告嘅新寵,又係天團副隊長。」


Ak望住眼前依個女仔,一個陪自己走過好多嘅日子,一個為自己犠牲咗好多嘅女仔,一個冇限量支持自己嘅女仔,一個忍你所有缺點嘅女仔。


「個陣大家仲好青澀,我地個陣開始拍拖冇耐,我就話要追夢,參加比賽。」Ak心底感覺自己係自私嘅。


「咁你而家成功咗,我咪係成功男人背後女人。」


「好快成為天王嫂,其實個陣我都唔知自己點解會追妳,可能係緣份。」Ak戚咀奸笑。


「妳完全又唔係靚,靚,靚,又唔入於可愛type。」Ak一邊大笑一邊講,不過笑容係好開心。


「咁你中意我D咩啊?畢生江。」妳啤住Ak。



.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论