Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha93


過咗幾日花姐叫晒十二個仔返去開緊急會議,大家都心知肚明係咩事。

皮皮準備出門口


「你真係諗清楚?」


「係呀!我諗得好清楚㗎啦!我想同妳過平淡嘅生活,結婚生個bb ,去教跳舞。」皮皮答妳。


「既然係咁,我都冇嘢講啦!亅


「但係我真係冇諗過Alton同Tiger會做啲咁嘅嘢,唔係好兄弟咩?」皮皮淡淡然咁講。


「人心難測,唔知你有冇聽過句嘢有事就兄弟,冇事就契弟,人一去到名利權力就會變質,不過你應該好在你有Ian 同埋AK兩個真心好兄弟。亅


「又係嘅,經一事長一智,先知邊啲係真心邊啲係假。」皮皮若有所思咁講。


「今晚見,我夠鐘出門口啦。」皮皮錫妳一啖走咗。



返到公司,Ak笑容滿面同皮皮打招呼。


「bro 精神幾好喎!即係冇事啦!有愛情滋潤係唔同嘅。」Ak笑。


「不嬲都係咁嘅皮樣㗎。」兩兄弟又好似以前咁。


「陳瑞輝,但係你真係諗清楚㗎啦?退出mirror?亅Ak自己都好唔捨得Mirror,唔捨得皮皮,亦都唔知一陣花姐有啲咩安排。


11個人嘅mirror係唔完整,十二塊鏡少咗一塊已經唔再係Mirror。


「我同你都瀨晒嘢,我諗是但就一個走都係好事嘅,我冇你咁博我走囉!」皮笑。

「唔好話你有女萬事足!亅Ak 寸皮。


「我不嬲都係㗎!講笑啫!你有冇同你啲生粉交代返?」皮皮關心。


「我喺tg group嗰度承認咗啲報道係真嘅,佢哋有啲好嬲話我一直係大話精收埋個女朋友幾年,有啲就繼續撐我嘅,不過都冇計啦都預咗㗎啦,實少咗一大部份生粉㗎啦。」


「冇諗過王勁同埋老虎仔會做啲咁嘅嘢。」


「佢妒忌你靚仔零死角人緣好,我呢佢哋就覺得我太串要整死我,你知我一向都係咁㗎啦型不過AK,我一直都覺得我靚仔過你㗎!亅ak笑。


「呢幾年就好似發咗場夢咁。」皮感慨。


「兄弟,就算真係唔再留喺mirror,都要搵我,有你 有我 有情 有生 有死 有義。亅Ak拍一拍皮皮心口。


「梗係會㗎!一日兄弟,一世兄弟。」皮拍返Ak。


「做兄弟依家野又點少得我?」Ian突然喺兩個中間後面出現搭着佢哋膊頭。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论