Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha12


「生哥,玩吓姐,走咪走!」


葆錡心知自己都係死路一條,廢時聴曰比花姐斬頭,都係走人。


葆錡走咗之後,Ak大男人mode on,Ak嬲爆爆咁話妳,佢不滿咁「接」咗一聲,緊接係一連串嘅質問。


「有冇蝕底比人呀?」Ak個樣好似想殺人咁,條眉周到呢。


妳唔知係因為太攰,驚,定係同Ak之間嘅問題,妳忍唔住流眼淚。


「問妳有冇蝕底比人,答我啦。」Ak大大聲問妳。


妳只係咁喊,乜都答唔到,剛才實在太恐怖。

「佢….」

「乜嘢?」

「錫咗我,摸咗我…。」

「仲有冇?」

「冇啦。」

Ak 執返地下件牛仔嬲,被返住妳,又「接」咗一聲。

「叫咗妳,唔好著咁少布,又唔聽。」妳知道依種都係老闆緊張妳嘅表現。

「行啦,返酒店休息。」Ak霸道咁攬住妳行。

妳係老闆隔離,安心咗好多。

妳知道依種都係老闆安慰妳嘅方式,佢攬住妳攬得好實咁行。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论