Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha79


三十幾四十幾度着住件西裝嬲真係熱到溶架,唔中暑都偷笑,咁啲人唔知情見佢地面黑都正常嘅,身為隊長嘅lokman一直睇住佢地,一有乜嘢事要同佢哋擋架,你地知啦,記者中意造新聞。


「frankie,影到你同個女仔拖手,係咪拍拖啦?開始咗几耐?」記者拎住D相問皮皮,個日同妳食早餐D相。


Lokman心諗咁刺激,玩D咁嘅嘢?唔好啦!

再望一望花姐佢好似冇要lokman阻止嘅意慾,咁由佢啦!

希望花姐唔會剷到佢地上外太空,完咗個show應該就仆街。

Ak會唔會激動上泥做出D乜?

皮皮又會點答?

Lokman真係要求神拜佛。

其實咁突然有D咁嘅嘢出嚟,大家都心知可能係隔離台玩嘢。


「係呀!佢係我女朋友,咁啱個日放假出去食D嘢,多謝大家比面跟我!」皮皮睇D相諗咗一陣先答,佢覺得係嘅咪認咗去。


「咁公開係咪認定咗架啦?」记者再問。


「一直都係架!拖得手就係架啦!我冇嘢講啦!thank you!比D空間我地,佢始終係圈外人我想保護返佢。」皮皮微笑。


皮皮公開認愛好man,你就sweet難為lokman滴哂汗!以為完?好戲在後頭。


「係咪 开始咗好耐㗎喇?之前見你地一班人去玩都有佢份喎?兄弟係咪見過哂啦?你同ak咁fd ak係咪一早知?之前ak话依個女仔係佢好朋友,係咪ak介紹?」记者拎張一班人玩嘅相出嚟,順便比支咪ak。


Ian同al真係聽到眼都凸埋。


「不如我地focus返今日event先,我哋要尊重返個場合,

影大合照先啦!Thank you」lokman出手順便拉走ak。


姜濤同edan扮打交搶fo,幫佢地救駕。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论