Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

CHA4


好啦!妳知道再係咁遊花園落去,雙方都唔會再有共識,事情唔會得到解決,問題會冇限loop, 於是妳又再一次做江𤒹生嘅冰水,對住依個外表霸道,性格時而小朋友時而man爆嘅男人,妳已經學識幾時收幾時放。


「老闆,我應承你啦,以後你唔係我身邊,我唔飲酒啦!」妳知道江𤒹生都係因為面子先至會一直遊花園,妳唯有比位佢落啦。


「做咩突然又咁聽話?」ak比妳忽然360度改變嘅態度措手不及。


「員工唔係應該要聽老闆話咩?」妳好快速地答咗ak。


「咁員工聽話,老闆都要識做比D獎勵,唔係D員工就會辭職。」妳一面認真咁繼續講。


Ak再蠢,再自我,都明白女朋友依句嘅意思。


為何未察覺到妳每一秒忍耐

遲十秒 遲十秒 仿佛我太痴呆

空白夾雜慚愧的腦袋 才洞悉戀愛


Ak冇直接答妳,或者答一D好流嘅說話敷衍妳,佢拎咗自己部iPhone 出嚟,send咗個wtsapp,妳真係著咗,爭D要爆炸,玩電話?依個時候玩電話?妳已經比曬位佢落架啦,anson kong你真係得寸進尺?


「我依家係淺水灣,預備返屋企啦!」當妳正想爆炸嘅時候,收到手機wtsapp!


「搞咩呀?江畢生?」妳睇住自己手機wtsapp問ak


「頭先有員工話老闆娘投訴成日唔知我去咗邊度,我咪話比佢知!」


依個moment大家都心領神會,Ak伸出右手拖住妳,妳都比隻手回應返佢,兩個人十指緊扣,再冇講任何嘢!


-朝朝暮暮讓你猜想如何馴服我 

若果親手抱住 或者不必如此

許多旁人說我不太明瞭男孩子 

不受命令就是一種最壞名字

我笑我原來是個天真的野孩子 

連沒有幸福都不介意-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论