鱷魚頭老襯底
鱷魚頭老襯底

寧可在安靜之中聽智慧人的言語,不聽掌管愚昧人的喊聲。

橡皮人生


突然察覺人生遇到嘅人和事,就好似食橡皮糖咁, 高矮肥瘦,奇形怪狀,五顏六色,又甜又酸乜都有,想搵到一粒啱自己口味嘅橡皮糖其實唔難,但最低限度首先你要喜歡食橡皮糖,但點樣嗒一粒橡皮糖學問就係呢到。仔時代嘅我,梗係大力齒落去,快的食完食個第二粒啦,揀粒好味啲嘅,揀啲有糖粒係面嘅,貪佢口感特別,又或者揀條長嘅可樂味,又酸又易食, 但唔好唔記得, 若大力咬會黐牙㗎,咁就得不常失,牙齒好不自在。人大了,依家我唔會亂食橡皮糖,因為內心始終有我最喜愛的一粒大白兔糖,記住要食埋外邊透明嗰張米紙喎, 慢慢嗒,這就是我的慢活人生,細味生活。 但忽然閃起阿媽的肺腑忠告: 「 唔好食咁多糖呀,冇益㗎衰仔」。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论