邓天媛
邓天媛

纽约大学艺术史博士候选人,纽约视觉艺术学院(SVA)、苏富比艺术学校(Sotheby's Institute of Art)客座教授

Nathan说他知道但是不相信他看的节目很蠢

Nathan说系列;记录下家人们有趣的只言片语

今天Nathan又双叒叕在大白天看一个很蠢的电视节目。

我:What are you watching?

N:A dumb show.

我:What show is that?

N: A show about a bunch of people being dropped into New Zealand wilderness and then they fight each other xxxxx (太无聊了我都没怎么记下来具体后面是啥,反正打打杀杀之类的)

我:I am glad that you realize it's dumb.

N: Yes, I know it is dumb, but I don't believe it is dumb.

我:So much for your conceptual sophistication.

N: Yes, I balance my intellectualism with dumb shows.

N: You know...to keep people on their toes. (笑)

这就是为啥我嫁给了他哈哈。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论