selftaughtmkt
selftaughtmkt

StrangeJoanne : 超級SLASHER /畢業於DESIGN / 打滾過MEDIA / 專業WRITER / 佛系PR / 研究下SOCIAL / 自學MARKETER #marketing不求人 #ig ※ 9噏當幫忙 港人優先適用 ※ 講人話.講實戰.講經驗

落廣告有冇用? 係咪呃錢㗎?

--------////// 我唔想係廣告專家,但係誤打誤撞又做得OK咁。歡迎交流share 吓你exp(☞゚∀゚)☞更多具體操作,實戰經驗,慢慢再講。

落廣告係極度有用個Concept係派傳單咁

成日聽見有人傳聞話落廣告冇用,我非常唔同意,因為你嘅品牌再好,喺芸芸眾多Account中,等人見到幾乎係守株待兔。先假設你嘅product係唔錯,個原理唔使諗得咁複雜,落廣告嘅concept係派傳單,又或是跑街sales,你的好東西係應該要俾人見到。

又有人話落ad係無底深潭,我又咁諗,呢個舉動係一個日常開支,小有小落多有多落短有短落長有長落。又好老實,成效就真係因人而異,都要視乎你張傳單/sales表唔表達到品牌產品吸引人之處,亦即係你嘅內容做成點。

如果你本身啲post/product唔好,就唔會有人鍾意=唔會有人按like/follow。

咁講會唔會太簡單,但就係咁簡單。


CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论