PL
PL

Boston Marathon 之路,never give up, YNWA

Boston Marathon 之路

(编辑过)
20211024渣打香港馬拉松

20211024渣打香港馬拉松

繼2019年9月的柏林馬拉松比賽後,等待了足足兩年的實體馬拉松比賽終於完成了,感謝主🙌


3⃣️小時1⃣️8⃣️分4⃣️秒,打破咗個人最佳PB, 及再一次BQ。


比2017年我第一次海外比賽日本金澤馬拉松,快左接近4⃣️分鐘。其實是不錯的成績。因為2019年柏林馬拉松(被譽為最速賽道),我都要3⃣️小時4⃣️2⃣️分才能完成。這3年一直有傷患陪著我過,所以今次有這樣的成績我係十分開心的。但唔滿意,係點解呢?


按16周的訓練、RQ丶Stryd丶Training Peak等資料,我制訂了相對穩陣的目標時間3小時16分59秒(確保能BQ之餘,能直接去到殿堂級的Boston Marathon) 為今次全馬目標,即每公里4分37秒。


星期四下午請假取了選手包及跑最後一課,當晩睇埋物理治療,清吓啲疲勞。星期五丶六整2天都好休閑咁在家中過。


比賽當日瞓夠起床丶食早飯,出門口。雖則有小插曲,就係快上地下鐵列車時才發覺自己冇帶口罩。感謝天父,最後求助屋苑大廈的保安員借了個口罩才解決了。到尖沙咀時,去完個廁所,便準時到達原先約咗跑步同學會的跑友賽前影相的地方熱身,但過了約定時間5分鐘,也不見他們出現(往後得知因地下鐵班次較疏,他們趕不及來),所以只好獨自進入起跑區等候。


站在6:20馬拉松一組頭一批順利出發。天氣清涼丶乾燥,頭2km已覺喉嚨乾涸,5km水站喝水後,舒暢很多。


一路跑向昂船州大橋都以穩定pacing完成。但到水站有運動飲品取時,發覺係蔗水,飲後感覺上冇保礦力咁上力。左腳膕繩肌出現過緊,到16km抽筋,要停下來拉筋(浪費左20秒) 。


往後跑時改變左少少跑姿,少啲拉起,重心向下多啲,減少對抽筋部位的負荷。汀九橋那段真的十分大風,跑起來需用上更多的氣力。一路跟住旁邊一位與我pacing相同的師兄跑。到25km時,仍比預估時間快1⃣️分鐘。


過咗29km,左腳膕繩肌真的抽到要停下來入救傷站,自己用松節油按摩了一陣(前後浪費咗2分鐘),又繼續跑。到30km時,比預估慢1⃣️分鐘。


到過咗與半馬路線重疊位置附近,旁邊有位師兄同我穿相同跑衫(本地品牌,在門市可以買到)。我從後望一望他,原來係老死雄(他跑半馬),我立即大叫他,就係咁我叫佢就住我,帶住我跑。落斜跑慢啲,平路丶上斜加快速度,一直致西隧。


西隧入口撞正十公里起步,加上半馬人潮同步,比較多人,隧道中間焗到爆。左閃右避,穿過人海已經浪費唔少體力,一出西隧仲見到大大個烈陽出來了!左轉上斜時,路面放咗好多雪糕筒,得一條行車線,進一步收窄,直頭塞車咁。由於10km跑手大部分都穿上大會的綠色Tee,感覺經歷魷魚遊戲的景況,當然我並沒有粗暴地撞開別人,但偶有碰撞無可避免。只可以say個sorry,就繼續跑。到35km時,比預估慢2⃣️分鐘。


繼續跑,碰到Carmen 姊妹(她跑半馬),三個人一齊跑了一段路。到一個水站時,因人太多,自己沒有埋去取水,沒有慢下來。就是這樣,他們的聲音消失在人群中。繼續沉著應戰,左閃右避,浪費了不少時間也沒有辦法。左轉入龍和道時,突然聽到舊同事G 叫我的名字為我大力打氣,我當然回望他大聲回應啦!縱然已經冇力氣,但一心諗住有咁多人支持我,不可以慢下來,咬緊牙關,見人過人,加速向前,忘我地繼續跑。到40km時,比預估保持住慢2⃣️分鐘。


同自己講忍埋個馬獅道天橋落斜段,左轉入平路鬧市便火力全開。路旁的群衆打氣聲不絕於耳,自己已經忘記左腳膕繩肌抽筋的事,繼續見人過人。聽到群衆耳語,條友跑咁快,應該係跑10km,心中不禁一笑置之😉。


到最後一個彎進入糖街,拼命加速,平時長課後的200m衝刺跑大派用場。最後振臂高呼地衝過終點。比預估完成時間慢1⃣️分5⃣️秒


今次在早段時已抽筋,某程度上反映

1. 針對性的肌力訓練不足-如臀大肌及膕繩肌

2. 策略上失衡-前半馬的上斜路段的pacing要慢10-15秒(特別是昂船州大橋及汀九橋),減少肌肉積聚乳酸的問題提早出現

3. 大會及自己的補給要精確計算


下場馬一定會做得更好的💪

多謝家人和跑友一直以來的支持、留言、讚好及鼓勵,係我進步丶追逐夢想的動力!

可否去到參加Boston Marathon, 下個月尾就知道😊!有好消息一定會通知大家😉


今日下筆之時,已確定達標,只係疫情關係回港後需要隔離14日,需請長假加埋酒店費用,唔駛做咩?


睇落去嘅機會不大😮‍💨


#posemethod

#nevergiveup

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论