甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《7.5星期後, 終於動身》

7 Oct 2019, Mon (Day 128 晴->雨, Xela -> San Lucas, Lake Atitlan, Guatemala )

今朝一早起身準備, 食埋兩隻蕉就去睇下琴晚洗嘅衫乾唔乾。當然...唔係全部都乾, 但都要照pack 啦! 搞掂埋的嘢 (包括叫Eva幫我食埋的米同2隻蛋), 再放低埋Q30租, 諗住去埋廁所走人。 點知Mai好鬼sweet咁送左pack沖熱朱力的chocolate bar比我,仲加多封信, 真係好感動!

8:40am出門口, 本來都諗住搭車去巴士站。但等車、上落諗起都煩, 所以最後行過去就算。中途仲經過Xelapan, 買左我想試左好耐的蛋治餐 (Q10),佢個包仲有紙盒加保鮮紙包,又熱又衛生, 雖然其實我都係一路行一路食。


去到巴士站, 我大概知位置, 有人走埋嚟問我係咪去San Pedro。我話唔係, 我要去Panajachel,但想要直達, 點知佢話佢嗰架係...我有上網search過架嘛,當然唔會信。 過無耐就搵到flor del paisaje, 我將個backpack交比佢, 但佢無選擇放車頂, 只係隨意放車尾, 都好嘅, 唔使日曬雨淋囉 (Q25)。

2.5 hours後終於到Panajachel,無耐仲有一個著住唔知咩鬼tourisim的tee嘅人跟住我, 知我想去San Lucas後一直跟住我。 由於覺得呢的成日借的意呃錢, 所以話佢知我自己搵ok,佢又話係自己工作。 咁好啦, 入正題, 問佢去San Lucas嘅船幾錢, 佢竟然夠膽答我無直達, 要先去其他六個島先可以去San Lucas。佢應該真心覺得我似羊牯, 因為佢哋每跳一個島要Q25, 即係total要Q150。 我再問佢無直接到San Lucas咩,佢答我無, 唯一方法只可包船, 仲要係Q250。 我話太貴, 佢叫我自己查,都廢事理佢。 最後當然是有直接船 (Q25), 真係搭15分鐘到。

落船後找住宿, 跟住maps me行, 明明已到但都搵唔到。 咁啱有人出嚟我便拉住佢問一下。當時剛好落狗屎, 佢勁好人咁開左湖邊的閘比我避雨,原來呢位伯伯係喺到打工嘅。 停雨後便繼續行, 屋是找到了,但咩人都無。在屋外問人及打電話都試勻晒但不得要領。等左個幾鐘後覺得真係唔係路, 於是放低大packpack出去左hotel 借wifi。

個staff勁好比我用, 為報答他, 我唯有去佢哋的餐廳飲杯朱奶 (Q15)同去廁所。 埋單時順便問下佢哋識唔識Marcelino,佢哋唔識但搵左個人幫我,真係好好人。佢哋幫我打左n次電話後終於有人聽,仲話我知已有人在homestay等我。於是雞咁腳返去,佢竟然比我揀住張平房或者主屋內的一間房。 最後我揀入主屋住, 因為有齊廁所廚房。果然唔錯, 今晚間屋我一個人獨霸, 正!


已用:Q225


Left: €570.26

     US$532

     Q1188.9





Q30 房租 entre mundo

Q10 xelapan 早餐

Q25 bus to panajachel

Q25 boat to san lucas

Q15 hot chocolate

Q120 room rents for 4d3n

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论