甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《落足成日雨》

8 Oct 2019, Tue (Day 129 晴->雨, San Lucas, Lake Atitlan, Guatemala )

一早起床, 難得見到藍天白雲, 梗係出去買餸啦! 快快脆換埋衫, 出門口影幾張相先, 真係好靚, 我最鍾意藍天白雲加湖景。

慢慢行去mercado,買左久違了的青紅蘋果各一, 菜又買d,米又買d,之後仲買左舊tamale嚟試, 都係包住舊肉連骨(Q3)試下都ok。 買完菜去買雞蛋。Q10有12隻,仲要送火柴好搞笑。 唔知點解好耐無飲可樂, 突然好想飲, 所以唯有即場隊左枝玻璃樽裝的Q3可樂, 爽晒!

返到去我仲煲左Mai送比我的朱古力嚟飲添, 但一日幾餐都係食同一樣的料其實真係唔多掂...原來我唔係咁鍾意西蘭花....


本來沒有揀最熱鬧的島仔逗留, 是因為貪靜, 同埋好似唔揀多人去的地方好似特別D。 但呢到其實真係無咩好做, 再加上外面keep住落大雨, 唯有留家抄返西文筆記順手溫書。


已用:Q34.5

Q3 tomato

Q2 牛油果2隻

Q3 tamale

Q5 apple x2

Q2.5 onion

Q3 米

Q3西蘭花

Q10 eggs x 12

Q3 coke

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论