甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《呼吸小鎮》

31 Jul 2019, Wed (Day 62 晴, San Miguel de Allende, Mexico )

今日純粹閒遊, 所以亦都唔需要咁早起身, 可幸我今早8點幾先正式醒, 算係瞓得好足了。 刷完牙洗完面當然睇下有咩簡單早餐, 個廚房仲未搞掂, 所以今日hostal去左買牛角包同曲奇做早餐。 係早餐時間識左個法國人, 他已旅行一年半, 期間都係用hitchhiker 方式遊走, 太有型。 之後有個美國太太加入, 原來佢係educator, 所以成程變左佢主動發言, 但萬變都不離講緊自己家庭同自己事, 所以我哋都借故走開。 食完早餐同另一美國太太傾開香港的事, 佢好願意聽, 希望佢真係幫手share post。


之後我就去感受下呢個鎮仔, 但第一件任務就係睇下去Guanajuato 的車費係幾多, 琴日問左兩間, 今日終於跟老闆娘介紹再問其他兩間, 丫, 點解嗰日唯獨問淨呢兩間呢? 可能係...我一睇premiere plus以為係貴野。 望左premiere plus 164 peso, 唔平得好多。 但另一間flecha Amarilla係119 peso, 大佬, 差不多爭成半, 我梗係搭呢架啦。 本來都諗住買定飛, 不過呢佢叫我唔使急, 去到先買就ok。


好, 重要事做完, 我就繼續周圍行。 係行返hostel途中, 我見有的帳篷仔, 於是朝嗰個方向行, 原來係mercado同另一個再簡單少少的market, 正喎, 最鍾意行market! 我見到好多蜜蜂縈繞住嘅生果檔, 仲見到上次係Xochimilco 好想試的牛肚湯, 機會難逢, 問左60 peso each後就坐低等食, 碗湯紅紅的, 我本身都驚好辣, 但其實佢無辣味的, 斜對面個叔叔仲教我落洋蔥同香草, 仲要加埋清檸汁, 其實真係幾好食, 跟湯仲有tortilla, 點湯食都飽肚嘅, 離開時我仲係菜檔買左個牛油果添 (10 peso)。 

跟住行返hostal hea一陣又出左去, 今次係出左hostal後朝住左手邊行, 又比我亂行左去巿場, 嗰到仲有好多檔仔提供餐飲, 但我已食飽了。 反正都係, 行埋去琴日無去的超巿, 超巿雖大, 但由於廚房唔知搞掂未, 所以只買了可樂同nacho (30 peso) 就返去。 之後又口痕再買多個朱古力包 (7 peso) 就返hostal 休息了,真心好悠閒。


已用:114 peso 

    

6 peso 2 bananas

60 peso menudo soup (牛肚湯)

10 peso 牛油果

31 peso 粟米片+可樂

7 peso 朱力包

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论