甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《繼續庸懶》

18 Jul 2019, Thur (Day 50 晴 , San Cristobal de las Casas, Mexico)

琴日真係瞓得好唔錯, 我一覺瞓到8點幾先起身。 8點40分就已經急不及待落去睇下今日食咩早餐。嘩! 發達喇, 係漢堡呀, 仲要係好足料嗰隻。 我只能夠講超好食呀, 飽到晏晝都唔使食了。

由於今日都只係準備蕩失於San Cristobal, 所以我再去房hea到晏晝先出去。出去第一件事係攞衫去洗, 咦, 點知我要洗嘅衫夾埋都係得1 kg, 原來minimum係要洗2 kg, 咁既然點都要比, 我梗係攞返的衫放多幾件落去先再攞去洗啦。 


放低袋衫返micasatucasa後, 我就出去諗住逐條巷兜, 不過其實好難, 因為行行下根本唔記得自己行緊直巷定橫街, 而且亦太多延伸了, 所以每次都真係迷失東京🤣。 今次迷失仲搵到間mexico delivery, 佢寫係correso, 但如果寄postcard係無郵票架, 只有一張印有銀碼的貼紙貼返上去,佢話每張15 peso, 丫, 但張貼紙寫係13 peso喎。 寄郵包就平dhl少少, 不過都差不多hk500。

再行遠少少, 咁啱又遇著落雨, 好彩已經好近olala - 我今日決定chill一chill的地方。 我去到點cake, 因為好cheap唔想比tips, 所以我堅持比左錢先然後坐outdoor嘆! 我叫左一個上面鋪左香蕉, 下層有焦糖味的cake食, 另外仲叫左一杯skimmed milk mocha 飲 (75 peso), 原來我真係好識自得其樂, 食得好開心。

食完又行返我最熟悉的街道, 點知身經百戰嘅我又睇中野, 我見到一條花碌碌的headband, 開價50 peso, 還價40 peso成交, 又成功跌錢。 之後橫橫直直咁行, 去返一的熟悉的街道, 又探索左一的未去過的遊客街, 丫, 點解行極都有新野嘅。

差不多五點我又結束一天行程, 返hostel攞埋的衫去洗, yeah, 今次真係差唔多2kg, 承惠20 peso。 其實幾抵, 點解我要洗衫洗得咁辛苦。


hea到6:30準備晚餐, 其實大家都未食, 有鑑於佢地琴日預埋我食飯, 我就問下佢地有無興趣試下生存level味道的意粉, 佢地竟然有, 於是我硬住頭皮煮, 希望唔好太失禮。 好彩佢地都好客氣, 無話難食, 而我亦都試左佢地的湯麵, 其實對比起嚟超好味, 的湯仲可以要嚟撈白飯添。


今晚其中三個最talk得的韓國人搭夜車去Oaxaca了, 唔知明天會唔會變得好靜呢。 而我知道明天早餐食handmade麵, 我又好期待了🤣


已用:135peso 

75 peso Carlota cake and moka

40 peso headband

20 peso laundry 2 kg

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论