甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《直情唔願郁》

14 Aug 2019, Wed (Day 76 晴, San Cristobal de las Casas, Mexico)

今朝一早就有小確幸, 就係有好合心意0既早餐, 唔知點解我超想食飯呀! 今日食辣炒豬肉、韓式前菜, 我食左超多超飽, 仲可以skip lunch添。丫, 我仲用到學咗嗰兩句韓文, 就係thx for the meal同埋我好飽🤣

之後勁囉, 呢間屋究竟落左咩咒, 住親喺到的人都好傭懶同成日好眼瞓。 話說今日我會轉hostal, 一嚟係因為想再撳錢比租,二嚟明天去Xela0既車會嚟接我,但這homestay的門口不好找,我驚佢哋搵唔到,所以好似搬一搬好D。本來我諗住hea一陣check out, 點知hea hea下好眼瞓, 所以諗住瞓到15:00先退房, 最後因為要等佢地瞓醒先可以交匙, 最後我16:00先離開。

之後去到今晚留宿的hostal check in, 85 peso好抵, 不過要比50 peso的key deposit。 本來問佢可唔可以比其他currency, 但佢話唔比, 不過其實我本身都係留嗰500 peso驚墨西哥出境時要比錢, 所以一張500蚊紙同打散根本無分別, 分分鐘要都可以話自己得咁多, 抽起比少d, 所以我無再執著佢個deposit照比。 

之後去左平時買開蕉的雜貨鋪買餸, 都係嗰的再加兩隻蕉 (16 peso), 順便去超巿買埋明天乾糧同埋牙膏等必需品 (86 peso), 見有錢淨我唯有用盡每一分, 再買左枝可樂 (13 peso) 做晚餐同埋食左麥記雪糕 (12 peso), 真係真正的財散人安樂。

返到hostal煮完食完, 出街兜左個小圈就返去沖只有5分鐘熱水的涼, 再同法國同房傾左陣瞓了, 因為明天要早起呢!



已用:262 peso  

85 peso one night home stay

50 peso deposit

16 peso 3 eggs and ingredients and banana

49.5 peso supermarket

36.5 peso, 包x2, 朱力曲奇x1, tortilla

13 peso 可樂

12 peso mcdonald 軟雪糕

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论