甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《再見Mexico》

15 Aug 2019, Thur (Day 77 晴, San Cristobal de las Casas, Mexico -> Quetzaltenango (Xela), Guatemala )

今日架車會07:30嚟接我, 所以06:40已起身執埋的嘢準備出發。 為免影響到人, 我執完嘢07:10已在大廳等, 今朝當值伯伯吖Oscar, 首先退鎖匙攞返50 peso deposit先, 之後同伯伯講有人會pick up我去Xela, 伯伯叫我唔使緊張, 架車多數都係07:30-07:50m到, 不過等了又等, 佢07:55先到,仲要只係人到, 原來佢嚟接我去tour agency門口, chur, 咁我自己一早過去都得, 司機問我嚟左幾多日,然後噏左一大輪西班牙文, 聽到好似叫我咩比taxi錢, 咩sin cran ta...我真心聽唔明無理。

之後佢再接埋其他人, 然後又係車到講一次...我開始意識到係比離境稅, 而車上仲有人因為咁要去撳錢。 我地中途去過廁所同埋停過車食野, 最後12點幾排隊過關,銀紙攞定出嚟嗰的佢係會優先處理。我埋到去佢指住牆上的告示話唔知1-7日唔知幾錢定免費, 幾多日開始就500 peso。

但其實我都有就呢樣嘢上網做過research,其實並唔係official唧收費,只係嗰的關員貪心想賺多筆錢。當然網上都有人分享成功唔使比0既經驗,最主要係夠強硬,仲要抵得住各方0既壓力。所以我都決定試一試唔比, 因為official website無話有呢個收費。但個關員初初都好聲好你,但越嚟越惡, 又話唔識英文, 又唔可以攞電話出嚟翻譯...之後仲話唔幫我stamp離境印, 我之後會好麻煩。 最後佢有吸印, 但攞左我本passport影印, 又話下次返嚟墨西哥好麻煩要比double。 咁你講到咁嚴重,我咪堅持要張official receipt囉, 但佢就只係比個mon我睇話有晒record, 但其實無一項係寫住離境稅銀碼。 佢繼續嚇我話返嚟點點點, 又比同車的人叫我lady可唔可以快點, 全車等緊我一個。 最後又淆又急下, 我都比左錢, 但話只得250 peso, 佢笑笑口照收, 然後我叫佢比返張影印本我, 佢唔比不過做左撕紙狗, 仲係咁二響離境印日期到加左一筆。 我又無嬲, 因為預左比, 只係有少少嬲自己做咩淆底, 明明可以走, 又明明唔墨返墨西哥, 不過是但啦!


已用:250 peso  

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论