甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《那種熱的感覺又回來了》

2 jul 2019, tue (Day 34 晴 Tulum, Mexico)

今日都係時候去Tulum ruin了, 而沙灘嘛, 我就諗住順手經過就算了, 因為根本...無mood落水。

由於呢間hostel唔包早餐, 所以我都只係食琴日買嘅餅, 咬住餅飲住水就向對面的遺址進發。 其實真係好近, 行一小段路就到, 入場費75 peso, 其實都好合理, 張飛仲要係好先進咁do QR code架。

咁當然啦, 如果你唔係到考古好有興趣, 多數都好似我咁望下個介紹, 影下幾張相同望下個景就完事。 而當中我影得最多反而係的iguana 。 行完坐左陣仲見到另一款怕醜動物, 但太怕醜, 佢用樹枝遮住左塊面🤣🤣🤣

既然行完, 我當然走啦, 走去人人都話水靚的沙灘。 er... 老實講, 我有的失望, 因為近年藻類泛濫, 令到好多魚魚死亡, 所以海水傳嚟一陣陣腥臭味。 行遠的的水係靚d 嘅, 但我都無咩興趣踩下水。 因為太陽很猛,行呢個沙灘時就算望住地下, 對眼都會感到刺痛, 所以我決定速逃。

但行返去條路都遠, 我先要兜返出去supermarket嗰邊, 見到7-11喎, 我就行入去嘆冷氣過下冷河之餘再嘆左個熱狗餐 (25peso) 。其實係幾好食嘅, 係細少少, 但能夠搭到枝冰凍可樂, 係當時嚟講仲夫復何求呢! 之後我再行去centro搵琴日秘魯女仔講的巴士, 但我真係搵唔到, 只見到ado。咁算啦, 我決定去超巿買埋水就返去hea, 仲買埋朱古力蛋糕當晚餐添😊

丫, 仲有另一任務係上網reserve Bacalar hostel, 琴日平的嗰間無左, 早知咪咁懶, 但今日book左間近d貴少少, 500 peso 2晚, 希望good。


已用:132 peso

75 peso entry fee tulum ruin

25 peso seven熱狗餐

32 peso cake +水 2 枝

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论