甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《最憎的衫唔乾要再洗》

5 jul 2019, fri (Day 37 晴->雨, Bacalar -> Tulum -> Valladolid, Mexico)

為左慳巴士錢, 本身預左早少少起身執野, 搭8am 的collectivo返Tulum。 不過由於琴晚瞓瞓下都比風扇吹到咳醒左,所以索性 6:10am就起左身慢慢執。 錯有錯著, 竟然仲睇到日出景致。 7:20am落樓, 趕得切7:40am到巴士站。 但其實我都唔sure呢個係咪真係collectivo站, 但我喺有見過去唔同地方的collectivo會喺嗰到停嘅。 但等下等下, 過左8點喎架車都未到。而原本一齊等車嘅人都去左搭mayan bus, 於是我忍唔住走近疑似係collectivo的職員問究竟係咪呢到等車。行案係無錯嘅, 原來我一直以為叫賣食物嗰位, 佢係真職員而且仲叫緊個地方名。 佢最後指左個位叫我等車 (其實相隔廿零步), 仲打埋比司機問佢係邊添。 而巴士最後8:30am到。

我係車到瞓得好好, 唔使11點已經到左Tulum。 咁我又識自然醒, 然後再開個maps me嚟睇, 原來佢喺個好近巴士站的位置落客, 於是我順勢喺到落車行去買車飛。 本來琴晚已諗好買1:35pm的車飛, 因為有折只售77 peso only, 但原來今日買又唔係呢個價喎, 而家要146 peso, 好難明呀!個差距咁大, 於是我忍唔住問有無邊架車會平d? 佢話5分鐘後有架mayab bus, 單程103 peso, 就呢架啦。 但最後發現原來可以上車買飛, 95peso咋, 咁但係班次邊到有得睇呢可。

話咁快又到Valladolid, 好彩hostel都好近巴士站,兜左少少路就搵到。 呢間hostel住兩晚酚247 peso。

放低野我就諗住出去暢錢, 點知只係見到一間money exchange, 佢個rate係1 US = 17.2 peso, 嘩, 其實可唔可以再低d。 等我食少少野諗下先, 我去左個類似foodcourt嘅地方, 千揀萬揀都係揀返pollo soup with pasta 襯幾塊nacho (45peso) 同一杯melon果汁, 個湯無上一次嗰的咁咸, 仲少少辣, 都ok gei, 而melon juice係正嘅 (15 peso)!

點知係呢個時候落大雨, 我剛剛喺hostel晾出嚟仲未乾嘅衫可以講bye bye了, 我真係好黑仔, 成日應左晾衫都落雨呢個宿命。之後我又行左去一座街巿物體, 不過都收鋪了。本來諗住試下去銀行暢, 點知2間銀行都無暢錢服務。 我有諗過兌換店暢少少錢, 但又諗緊自己未用過atm, 試下work 唔work都好。 其實佢就無寫rate嘅, 但有話你聽佢呢邊會收68.x peso手續費。為左抵返條數, 我唯有撳6000 peso出嚟用啦。

撳完錢之後我諗住返去睇下的衫, 好好呀, 有人幫我移左張晾左衫嘅櫈去遮底, 唔洗再洗,yeah! 但條褲有陣up味, 逃唔過再洗命運。跟手我又出去行睇下衫袋又睇下巴士, 我決定明天先去粉紅salted lake, ado無巴士去但oriente有, 不過姐姐叫我明天先買飛。

之後我仲買左幾對耳環, 當我行去 Convente of San Bernardino de Siena時, 仲經過間屋, 見佢貼生果名以為佢賣果汁, 原來係果汁冰先啱。等我都買個mango試下, 又幾唔錯喎。同埋嗰條街都有野行, 衫鞋都好靚, 可惜太貴。而我又再行左去疑似熟食巿場側的商場仔買耳環, 其實我見同款人地賣150 peso一對, 佢賣50 peso, 仲肯比我買四對收平 (150peso) yeah。 再食多個tortas (25peso)我就返hostel了!



已用:771 peso 

180 peso collectivo from bacalar to tulum

103 peso tulum to valladolid (mayar bus)

247 peso 2 nights hostel

60 peso 雞湯 and melon juice (45 pollo soup w pasta, 15 melon juice)

6 peso 芒果冰

150 peso earrings x 4

25 peso tortas de pollo

從提款卡攞6000peso (2643.22 hk from hsbc)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论