甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《心繫香港,誰令孩子如此絕望》

1 jul 2019, mon (Day 33 晴雨晴雨 playa del carmen-> tulum, Mexico)

睇住香港71新聞, 真心難安。 係咩嘅人咩嘅事令到青年人絕望至此, 我諗大家心中有數。 再睇埋義士進入立法會帶走同伴, 眼淚根本停唔到。 要多愛香港, 才在畏懼中挺身而出, 大人真係好慚愧😭


8點起身食完早餐, 一路煲新聞一路叉電, 心中又是無數的不安。 之後出左去一轉買sim card, 佢話只有一個plan, 一個月無限data, 每日最高用量1 Gb, 承惠300 peso。 唔知係咪個sales見我唔多信佢, 又或者見我係咁望住個plan手指係咁郁, 佢話嗰個係for買電話嘅contract plan, anyway啦, 其實錢都比左, 想得個知字啫!


之後返左izsla hostel check out, Manager仲話我知原來我係第一個入住的香港人添呀! 之後 同Israel女仔一齊去ado bus station, 我就準備去Tulum, 而佢就買車票去機場飛古巴。 等左無耐我就上車, 大概一個鐘就到Tulum。 太好了, 呢架車會係古蹟前面段路停, 正好係我hostel對面, 發達了。 

但到hostel 3點先可以check in , 我唯有坐低呆等2個鐘。 但嬲豬係攞床位後,發覺個位根本有人瞓過, 於是出返去同佢講 ( 好彩影低相), 之後佢換另一張床比我,唉, 都仲係又亂又未鋪床單。 我忍唔住講我只係想要張乾淨的床啫。 佢話因為同一area的三張床係留比同一group女仔, 問我介唔介意轉mixed dorm, 我話我介意。 佢先逼於無奈比返張正常的床我, how come!

放低野我就行出巿中心睇有無collectivo去Bacalar, 有喎, 180 peso single way。 平過ado巴士 around 100 peso仲要近少少我住嗰到, 其實講緊都3.9km...我諗最少要預個半鐘去搭車。 之後行左陣centro同食埋個中國炒麵 (50 peso) , 再兜多轉超巿買2枝水、1枝可樂同一包餅做明天早餐就返hostel了。


已用:548.66 peso

    300 peso 電話卡

14 peso pepsi

50 peso 中式noodles

42 peso, coke + 水x2 +餅

142.66 peso hostel x 2 nights (debit card)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论