甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《赤赤痛》

20 Jun 2019, thur (Day 22 晴 Trinidad, Cuba)

唔知係咪琴日太曬(但其實我已全程擔遮), 琴晚瞓瞓下對腳已好痕仲赤赤地, 今日起身仍有刺熱的感覺陰公!


都係嗰句啦, 唔趕時間, 我就喺床hea。 點知十點幾host敲門, 咁當然大家都好明咩事。 佢話媽媽話我琴日搵佢, 於是我話我住多晚, 然後隊左8 cuc比佢。 既然醒晒, 我都執下野出街先。 首先就去viazul買車飛, 寫低左日期時間比佢睇, 佢就叫我寫低名, 22/6 嗰日9:30到比錢就ok。

搞完的正經事就開始周圍行, 見到小食鋪仔, 又order 個火腿包(6 cup)同mango juice(3 cup)先, 咦! 個包無烘嘅, 早知返之前嗰幾間買。

我諗諗下已暢的錢其實都係唔夠用, 所以去左兌換€55, 仲用左兌返嚟嘅cuc換左的cup用添。然後亂行下經過一間pizza鋪仔, 又order左個腸仔pizza (15cup), 呢個真好食架喎!

跟手去廣場上網, 點知屢試都失敗, 唯有放棄, 買埋枝水 (17.5cup)就返hostel了。唔知點解個人好攰, 唔想再郁, 返到hostel洗面洗手洗腳之後攤上床仲瞓著左添😱 (順帶一提, for遊客 -即藍色sign嗰的hostel係政府規定要包冷氣的, 如果無呢個配備, 係唔可以申請做遊客的hostel)

好喇, 雖然時間多, 都唔介意hea下時間, 但五點幾都係時候起身去搵食了。 唔知係咪習慣左呢到的天氣, 我開始唔再無胃口, 仲成日掙扎係咪要日日去嗰間龍蝦餐廳咁富泰🤣。 其實我今日決定左試琴日的手撕豬肉絲包(但其實暗地裹好想去餐廳食龍蝦炒菜餐), 好喇, 遮住對眼當見唔到, 勇往直前咁去豬肉絲包嘅檔仔。 見返琴日比較衛生嗰間, 問佢幾錢, 好似話1 cuc, 1cuc我又唔食了。 之後佢話1 cuc 2個, 丫, 但點解要逼我買兩個呢? 不過是旦啦, 反正有的餓。 點講呢, 的豬肉係ok 嘅, 但個bun貫切住硬繃繃的texture, 雖然有的sauce, 但其實試一次就夠了。

之後係公園上左陣網, 突然興之所至, 睇下琴日間軟雪糕有無開先, 無喎, 咁算啦!反正我今日另一target係飲mojito。 行返去間鋪仔, 1 cuc的mojito都唔算太貴, 但有礙於上次同阿Ki飲完我有的暈暈地, 於是我好自量力咁攞返homestay嘆, 沿途的Cuban仲好欣賞我識買mojito飲添。 行到門口有人賣緊大蝦片物體, 好想試, 5cup一塊又不妨一試嘅, 我好耐無食過脆口嘢。

今次杯mojito無咁哽, 我飲完無事喎, 仲難得今日呢個時間無咁曬, 我梗係唔執輸再出去啦。 無架, 真係閒逛架咋, 行行下又到返今日換錢嗰到, 見到有的賣小食鋪仲未收, 於是我試左maiz (粟米, 但呢到指粟米小食)。 上次係Holguin聽homestay mama講過maiz呢隻字, 雖然條街dirty 啲, 但都試一次啦, 反正仲有兩日係到住, 唔驚肚疴。 2cup應該係指一粒, 我比5cup其實都係想試一粒, 但佢唔找錢比左3粒我, ok, 反正未飽, 同埋其實幾好食。

之後又再望向雪糕鋪, 喂, 開左喎! 我又去買一杯, 謎底解開了, 原來只係3cup一杯, 即係琴日比貴左。

嘆埋雪糕我又行返去homestay休息了。 


今日共用: 9.9 cuc + 58 cup

8 cuc 1 night homestay

3 cup mango juice

6 cup ham bun

15 cup 腸pizza 

20 cup 找0.1 cuc Water

1cuc 2個豬肉絲bun

1 cuc mojito

5 cup 脆蝦片 (gijalon)

6 cup @2cup each (炸粟米小食 maiz)

3 cup icecream

換左€55 = 50.1 cuc + 240 cup

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论