甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《遊客casa比例最多的城巿; 我的龍蝦餐》

18 Jun 2019, tue (Day 20 晴 Camaguey -> Trinidad, Cuba)

係車瞓下醒下, 晨早七點幾已經到左千里達。 唔知點解硬係覺得千里達呢個名好型, 呢到係一個幾遊客的城巿, 唔睇旅遊資料, 單是我未落車已經見到勁多for遊客租的casa已經知道。當落左車孭埋行李行出巴士站, 我已經比無數咁多個host圍住, 你話丫, 如果我係Holguin有呢個待遇, 我當時使鬼咁傍徨。 佢地係咁比相我睇, 由介紹又盛, 最後我揀左一間睇落無咁舊式的問價, 10cuc比我想像中平喎, 但其實咁多間casa咁少客, 應該可以再減, 我就拋出住三晚呢個極大的利誘, 最後佢落左叠(定其實我落左叠),8cuc一晚唔包早餐, 然而其實佢10cuc係包早餐的。 不過唔緊要啦, 佢的早餐都係omlette, coffee, juice同包, 我出去用幾十peso已經有找。 佢仲話可以5cuc租單車喎, 其實呢到咁細, 租單車去海灘都唔錯, 不過咁真係會超黑架喎, 我諗諗佢先🤣

時間尚早, 我梗係沖返個涼補補眠先, 我琴晚無咩瞓過咋。 到差不多十二點我出去周圍行, 呢到真係唔大, 我亦好放心自己唔用map周圍行。 基於所謂centro賣的野都比平時貴好多, 我梗係行遠d啦。 行行下見到有間屋門口放左水果, 我本來以為係木瓜, 因為其實size唔細, 點知佢係芒果嚟架😱, 5cup咋我當然要買返個啦。

但水果滿足唔到我, 我要買返的咸野食, 見到有個檔仔賣小食, 我要左個sausage bread, 檔主仲有幫我夾熱佢架, 而條腸就係我地平時食開的㕑師腸喇 ( 6cup)。 食嘢梗係要嘢飲送, 但點解...我又點左芒果汁 (3 cup), 今次真係濕熱之旅。跟手我又去左超巿買左枝水 (0.7 cuc)就返去, 因為實在太重了。

由於成身痴lup lup, 都廢事坐係床, 所以坐左係房外的枱椅到, 其實幾寫意。 咁當然之後第一件事就係隊左我個如木瓜般大的芒果啦, 真係超大, 雖然好食, 但我食完覺得好飽, 同埋呢個旅程的芒果quota已滿, 有緣再會。 之後又係到研究下個map, 然後睡魔急call, 照開左次氣瞓陣, lup就lup啦!

好喇, 我期待已久的節目到了, 就係去嗰間Oshun & Yemeya呢間餐廳食抵食龍蝦, 人地餐廳食龍蝦一般都最少10cuc up, 但呢間有的龍蝦菜式6.5cuc已有,。為補祝我嘅生日, 我點左一杯pina colada (即係菠蘿椰子cocktail同埋Brochetas yeye , 連貼士合共10cuc), 丫, 係我個樣唔飲得定咩, 佢主動問我係咪唔加rum, 我諗諗下都係嘅, 上次杯mojito我飲完真係好wing, 唔加就唔加啦。 試完覺得杯嘢對我嚟講係太甜, 但名物嘛, 試下無妨。 之後上garlic bread,超好食呀! 呢刻我先發現原來我嗰個係set, 包多士, 菜沙律同主菜仲有飯, 咁真係好抵食喎。 而個龍蝦同青椒配搭係佢燒緊時已香到不得了, 上枱時真係好想快的食...可惜, 勁多烏蠅😭 媽, 我唔濟呀, 搞到我無得慢慢嘆, 為左趕走阿烏蠅群, 我已一路食一路撥, 撥到我覺得好煩, 於是已極快速度完成, 好唔開心呀, 其實係好食同彈牙架, 龍蝦同蝦的size亦不小, 我嬲左的烏蠅呀😡

可能太耐無食過咁大份正餐,又加上極速完成, 真係飽到一個點。 見都未夠六點, 於是又周圍行。 係喎, 呢到有火車去睇蔗糖喎, 雖然無諗住去, 但都八下係邊先。 由於maps me 無mark到呢個點 - Terminal de Ferrocarril, 我唯有問下啦。 個個方向都有的唔一樣, 越行越outskirt時仲見的細路係到玩, 突然聽到重物跌落地聲, 頂, 好玩唔玩玩掉石仔, 我真係行慢一步就中呀痴線! 咁當然好彩無中, 繼續行繼續問, 終於有的似樣, 個叔叔話行前7個街口, 再向右行三個街口, 終於比我見到條路軌, 但借問聲邊忽買飛架呢? 唔理了, 我只係嚟八, 又唔係真搭。 但我都有打算求真嘅, 咪沿路軌行囉, 喂, 比我見到一卡車廂嚟緊喎。 嘩, 係咪就係呢架? 但呢架車唔靚嘅,唔坐了。 而同時又比我發現左去Boca的路口係嗰到, hm...咁我應該都真係租單車了明天。 

諗緊如果明天去沙灘, 買定水好的, 於是諗住去之前miss左嗰間鋪仔, 我攞到枝水去一嘟...佢收我1.5cuc, 即刻放低啦, 買到兩枝有找啦! 好彩面子一向對我都唔仲要, 況且又無人識, 扮摷唔到錢無得買就離開。 然後返今朝買水的超巿, 0.7cuc合理好多。最後8點幾返到去沖涼洗頭同灘屍, 早抖🤣


今日共用: 33.4cuc +  64cup

24 cuc 三晚hostel

5 cup big mango

6 cup pan c salchicha (腸包熱的)

3 cup mango juice

50 cup 水找1.3 cuc

10cuc 蝦龍蝦晚餐 加pinya colada

0.7cuc water

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论