甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《搭車的挑戰》

11 Jun 2019, Tue (Day 13 晴(熱), Havana->Santa Clara, Cuba)

琴晚我又預早執定少少行李, 希望今日離開時無嘈到咁多人。 但由於瞓上格床個位朋友成晚出出入入, 我根本都好難瞓得著(雖然飲左mojito), 仲要晨早五點幾比我發現原來我部電話差唔到電, omg! 臨急攞左另一條差電線出廳試, 好彩得左。 收埋衫執拾埋細軟我就起程行去搭車。 去到巴士站, 第一件事入左去Viazul的office, 我上網睇過要check in, 但點check in呢? 我唔知。 我唯有每次佢講野我都行埋去隊張飛佢睇係咪我架車, 當然每次都撲個空。

之後有個人出嚟講左堆野, 我好似隱約聽到Santa Clara, 於是我問下隔離的旅客, 係喇, 係我地check in la! 太好了, 佢地係嚟自Argentina的Belina 同Baubaum (我都唔記得係咪咁串), 好彩佢地好好人帶埋我去check in咋, 如果唔係車都上唔到。check in第一步係行李過磅落tag, 然後就走入候車室check in, 好似話30分鐘之前唔check in張飛就唔valid架 (收左你張飛, 然後再出返另一張真飛比你)。

我哋坐低再周圍望下架車到未。到左8:35架車終於到左, 我地就he he hum hum咁上車, yeah, 終於成功上車。 

差不多4個鐘車程, 聽陣歌就到了, 落車時Belina佢地去洗手間, 我見要錢而我又唔急, 梗係唔去啦! 咁有個煩人gei的士司機係咁跟住佢地, 仲問我要唔要房添! 見Belina佢哋行左去, 的士司機轉移問我要唔要房。佢話20cuc, 我話太貴, 佢減到15cuc, 都係貴喎所以無理。 跟住我地去買左車飛先, 佢地會去Cienfuegos而我就隔晚先去Holguin。我入到去個office, 職員問我搭去邊, 幾多點, 就咁寫低名就叫我明晚提早一個鐘去比錢同check in就ok。 跟住真係同Belina佢哋 hug and say goodbye 了。 由於佢地4點車走, 所以我叫佢地唔使等我, 我自己去搵hostel就可以。

我去maps me搵到間hostal Ana y Arley, 佢間屋好舒服, 叫到10cuc, 但原來佢有人租左呀。但佢地好好,除左介紹另一間hostal比我之外,仲請左我飲mango juice添呀!之後佢哋0既朋友, 即hostal Dinorah 0既land lady搭嗰的似篤篤物體嚟接我, 佢獨立房間價錢係10cuc, 咁頭先嗰間舒服好多了, 不過呢到個廁所ok (但後來發現的水壓唔ok)。 算啦, 我唔想行了, 就10cuc la! 諗住速速check in完出去行, 點知佢隔左陣只係找錢但無比返passport我。過左陣我忍唔住問我本passport呢, 佢話因為要寫野, 所以過多5mins先比我, 而最後係過左半個鐘我再去問先有 (但其實我係樓上望過落嚟, 佢確實寫緊架喎!)

呢部係我房嘅冷氣個位置真係好特別!

外出第一站係Che Guevara(哲古華拉)個museum, 熱到一個點, 個museum係free 0既, 但因為我孭住個袋, 所以要寄存先可以入, 咁...我明天再嚟啦!

之後試圖行去巿中心, 因為太口渴, 我途經一的鋪仔時, 要左一杯jugo de limon, 再過無耐見到有人食飯, 搞到我又好想食, 不過佢話無晒了, 咁我就改點一杯juice, 又話natural juice, 綠寶d friend嚟喎!去到個公園坐低諗住上網報下平安, 點知從朋友口中得知香港近日發生好多事, 聽左少少搞到個人down到一個點....加上又熱又曬, 今次真係謝晒! BTW, 好彩今次有帶遮, 痴線, 遮住都熱到暈。最後漫無目的咁比我搵到地方買水, 17.5cup一枝, 仲要雪左嘅, 正呀(17.5cup)。 由於今次上耐左網, 好似的卡唔多夠用, 於是今日再買3張, 咁又3 CUC喇!

最後我行多陣, 買左2隻蕉 (3cup total) 再買埋2個麵包 (喂, 竟然有jam 架) 好味喎, total都係6 cup咋!



返到hostel開著冷氣, 心情又好返少少, 仲可以獨立一間房, 10cuc真係算係咁了!


Btw, Santa Clara確實係純樸d, 起碼唔係一撩你講野的就係為錢, 問佢地影唔影得相都笑笑口無托手踭, 唔錯丫!


今日共用: 11.7CUC+ 65CUP

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论