米高與小狗ThankYou
米高與小狗ThankYou

我是米高,我與太太有一個很懂事的小朋友 - 小狗ThankYou。 曾經放下畫筆30年,疫情下重新開始繪畫,運用原子筆描繪及追憶逝去的孩子,願他繼續帶歡笑給我們。這個帳號是為小狗而開,In memory of our beloved son

如果我喺十年前就認識BitCoin,情況到底會點呢? (本篇為廣東話發夢文)

剛才同@IF 傾計,講起「廣東話」文章,所以突然想試一吓用廣東話黎寫呢一篇文。

這一篇係今日下畫食飯時,腦海中突然閃過既一個想法「如果我喺十年前就認識BitCoin,情況到底會點呢?」我特登食緊飯既時候唔去諗,打算用一篇Matters,一邊打文一邊諗。算做係一篇發夢文。

呢一篇文,我又特登用廣東話黎寫。可能有好多人細個時睇港劇,聽著劉德華、萬子良或者周星馳做戲,好似好過引;又或者一邊聽Beyond,一邊都啍著「海濶天空」又或者張學文既「每天愛你多一些」。而又想學廣東話。

香港人既廣東話,會比廣東人既廣東話多好多助語詞,同埋無咁「白話文」。始終廣東人既廣東話已經有普通話既背景,用字都已經唔廣東了,變得中央化。澳門既廣東話都去緊呢一種情況,現時可能得返香港既廣東話仲未「白話文化」。

唔係香港人既朋友,睇得明,試吓睇;睇唔明,又可以試吓係留言度問。


我頭先係度諗「如果我喺十年前就認識BitCoin,情況到底會點呢?」

我第一次聽比特幣係o係 2012年既香港遊戲業理事會裡面,開會期間突然有朋友講起比特幣,當陣時我仲以為只係「遊戲幣」既一種。但係竟然要100蚊美金一個比特幣。我當期時覺得係一D公司出黎既遊戲項目,熱潮好快就會消除。怎知..... 怎知...... 竟然成為咗鑽石戒子一樣既珍貴。

我其實果陣時有諗過用 10000蚊港幣買比特幣來試一下,10000蚊港幣大約等於13個比特幣。不過,只係閃一閃,而無行動。

我係好兩年前,再遇返呢位介紹比特幣既行家,問一問佢手上仲有冇比特幣。佢竟然答我「冇了。 所有都賣出了。」我初初以為佢賣出了發達,原來佢係因為好多次比特幣上上落落時,因怕大瀉而賣出了。


我用在區塊鏈內容平台幾年,儲吓儲吓都有差唔多一個既比特幣,再加一大批內容平台幣(如LikeCoin)。有時覺得,反反覆覆咗成三年,其實都係好似三年前咁,只有一個比特幣咁大把。但係細心諗一諗,卻覺得自己若早早認識比特幣,可能生活上會比現時更潦倒。

這幾年,識咗好多係區塊鏈內容平台幾年時間既朋友,其實大家手上既比特幣都唔係好多,好多都是2-3個比特幣左右。反而手上大部份都係 Steem / Hive / Blurt 等等。

或者比特幣本身真係好似黃金,只有供應同埋需求既買賣定價,而本身無乜嘢可以重新創造價值。但係Steem / Hive / Blurt 就唔同,可以係內容平台上面,透過鎖倉 Power Up 同埋點贊帖子貼審查而增加貨幣數量。


若果,我一早已經有比特幣係手,係比特幣上升時,我的心應該會諗住「比特幣應該繼續升」,都係hold住唔好賣出。 但係,一當比特幣下跌時,往往都係好似食咗瀉藥咁「大幅度下瀉」。係呢一個時候,我應該會驚驚清清咁賣出比特幣。

呢幾年,比特幣時高時低,係20000美金最高低,都可以係幾個月前跌至二千幾美金的最低位。現時係一萬美金左近,但又感到想跌想跌咁。唉,若果我早早認識比特幣,而又手持住比特幣,果種感覺真係提心吊膽。

如果我早早就有比特幣既話,我估計應該會係咁樣「推演」:

就算過往咁多年手上有幾多個比特幣都好,可能最後,其實都係得 1-3個比特幣。因為升升跌跌既風險壓力很大。或者咁講,唔係我可以承受既那一種。

之但係,最近兩年儲既比特幣,卻又完全無上面呢種壓力感覺。最主要既原因,就係因為現時手上既比特幣,其實係用Steem / Hive 或 Blurt 生產出黎。情況好似「無成本」一樣。就係因為來源同原本用「真金白銀」買入好唔同,所以對「比特幣的升跌」並唔會太過在意。

諗到呢到,我突然覺得自己是最幸運既一批人。係比特幣從20000萬高位下跌後兩三個月才加入區塊鏈 (2018年3月),又從幾個內容平台 (Steem / Hive / Blurt / Matters / LikeCoin) 整頓緊既時候加入。連續幾個時機,依家回想都係非常好,可能手上既呢D平台幣,唔夠最初初加入既一班人多。但係計算貨幣數量後,都算係Steem / Hive / Blurt 上面頭果二三百人。

而最重要,就係依家呢一個階段,我會比較平常心,默默咁儲幣,而唔會咁容易因為貨幣的大起大跌而亂了步伐。

依家就好似黃子華咁講,「升唔買」「跌又唔放」既呢一種「佛系擼幣法」。

呢篇文章既結論係,就算我十年前開始儲比特幣,最終手上的貨幣,應該都唔夠依家多。甚至中途已經落咗車,同埋會因為「大量炒炒賣賣貨幣既交易」而清空了倉,「就讓一切隨風」。

Source: https://pixabay.com/zh/photos/blockchain-technology-smart-bitcoin-3446557/


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论