犢爸
犢爸

分身Acc,唔創作,紀錄真實心情同諗法。

我在Matters上的第二個帳號

作者分享了自己在Matters社區開設第二個帳號的原因,以及對於社區互動的一些思考。他希望透過這個帳號,真實地紀錄自己的生活,並且保留在區塊鏈上。雖然有些擔心其他用戶的誤解,但也對能夠被認出來感到一些期待。

我記得Matters帳號既第一次發文,好似都會俾 @新手 點名,等其他人容易啲知道有新人加入。其實真係諗得太多,都唔一定會有人走黎講歡迎。不過據我第一個帳號既經驗,呢個社區既人都真係幾nice,某幾位user更係會主動留意有咩新人。特登開多一張帳號,係想區分一下用途,之前果個係有目的咁樣去諗下點樣賺到LIKE,就算寫真野,都仲係要有啲改編。呢個帳號,或者都可以係自己對自己不滿下的產物。想真一啲咁去對呢個時期既自己做個紀錄,始終一個放係區塊鏈上的blog,好似話係要所有節點一齊死曬先會真係死,我估應該啲紀錄應該可以保存得耐啲,至少到我死左如果一對囝囡想搵返啲資料黎述史,應該都容易少少。

打打下又離左題,其實前面果段係想話我有少少驚,發布完之後有人留言話歡迎來到馬特市。所以就先聲明一下自己其實唔係完全新既人。咁點解唔直接講埋第一個acc出黎啦?其實我都唔知點解⋯

可能係覺得冇咩必要做到呢一步,好似會有啲違反原先分開既目的。不過坦白講,其實我覺得有幾位敏銳既user好快就會知道我係邊個,然後如果佢地直接私我,其實我都會認,甚至心底裡面會有種爽YY。不過我又會諗,如果佢地搞錯,係度私其他唔關事既人黎問,咁可能又會對其他人造成一啲不便,唯有阿Q一啲當係幫呢個帳號或者呢個猜猜我是誰既遊戲做宣傳。

唉⋯其實真係諗得太多,真係痴鬼線,段intro長到呢。老婆成日叫我講重點,對我黎講,其實上面整個思考過程都係重點。用做質性研究既角度去睇,呢個人點樣表達某個主題,其實都係一種analysis既方法,去反映呢個受訪者既value。

等等!問題係宜家邊有人訪問緊你姐?仲要諗埋啲咩死後述志,真係好顛。

本身諗住返工段路可以打曬,點知成程因為想帶返個頭盔就一路離題。原本想講既野,一隻字都冇打過。唯有lunch time再續⋯


CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论