yanman
yanman

【永久脫毛】激光脫毛療程3大陷阱位一文看清!脫毛邊間好?

永久脫毛是一眾女士最關心的話題之一,尤其穿起小背心、熱褲時,當然想皮膚看起來白白滑滑!激光脫毛就能透過脈衝能量,直達深層毛囊,令毛囊及生長中毛髮逐漸失去活力,繼而慢慢脫落,達至永久脫毛功效。坊間有各式激光永久脫毛療程,不過質素參差,不細心比較小心隨時中伏!


永久脫毛陷阱1:廉價儀器偷龍轉鳳

坊間激光脫毛公司競爭激烈,因此不少會以低價作招徠吸引客人。而為了降低成本,某些公司就選擇犧牲療程質素,例如在療程中後期時偷偷轉用其他廉價的脫毛機,甚至有無良公司會故意在療程後期「拖光」,隨便打幾下便了事,最後令脫毛效果大減,令客人唯有再掏腰包買加強療程。



永久脫毛陷阱2:套餐的隱藏條款、價錢

做得永久脫毛的大多都想一勞永逸,所以全身或多部位的永久脫毛套餐最受歡迎。不過,這些看起來較「抵」的套餐,不少都隱含條款細制限制,例如寫明「永久保養」卻原來只限1至2年內,或者在某些日子要加錢等。甚至有機會其實分拆逐個部位打脫毛的價錢,反而比套餐更貴!作為精明消費者的你,簽約前一定要看清楚,以免蒙受損失!


永久脫毛邊間好?


同時若果想要知道激光脫毛究竟是否適合自己,可以先登記免費體驗,體驗過後覺得合適才作出選擇。EVRBeauty本身除了有提供免費體驗之外,使用的儀器也是專業級別,覆蓋範圍極廣,不論在大、小面積的脫毛部位都可確保不會漏毛,效果顯著。,儀器不但榮獲了美國FDA認證,更是被認為是最適合亞洲人的膚色的GENTLEMAX 755nm波長,能夠以更少的療程次數便能夠得到永久脫毛效果。儀器採用的冷卻系統亦能夠令療程在無痛情況下進行,能夠保護女士幼嫩肌膚,大大減低灼傷、紅腫等副作用,更有效降低脫毛過程的痛感,安全可靠又快捷!




之前有朋友仔同我分享過佢哋出去做激光脫毛有唔好嘅經歷,而呢啲經歷不外乎都係無效果、hard sell、約唔到時間或者售後服務唔好等等… 

相信好多人都會有共鳴☹️ 明明準時跟足佢個期去脫,但係無效果,去到做療程又比治療師同顧問sell ,十次療程sell 足9次,唔買就好似冇心機幫你做咁。而朋友話比錢個時一心只係想做到永久脫毛,冇諗到咁多野要留意。

所以當時我介紹咗自己做永久脫毛嘅地方比佢,亦都係今日想介紹俾大家嘅” EVRbeauty”

我係佢地到join 既係永久保養既全手全腳療程(新客95折優惠後價錢約$22XXX)。

每次做激光大概可以去除人體25%既毛髮,因為每個人嘅需求唔一樣,我自己比較完美主義,所以揀咗永久保養,一個價錢唔使煩。不過就最緊要搵到間良心既公司做,如果唔係都有機會要好似我朋友咁,再俾錢出去重新買過療程。而我自己到而家為止做左8次療程,已經得返兩三條毛毛喇☺️


EVRbeauty 既價錢公開透明,係佢官網已經可以搵到晒所有療程嘅次數同埋價錢,唔怕會遇到海鮮價。佢哋嘅永久保養療程第一年每次療程大約相隔6-8星期,第二年開始毛進入穩固期可以隔3-6個月做一次,之後可以有毛先至再約都得。治療師話因為我有跟足週期去做,所以效果自然都好好。而雖然保養期要隔最少3個月先可以再做一次。但因為我對上一次預約前幾日先臨時有job,所以改咗期遲左做,發現啲毛毛生快咗,即時聯絡佢地都幫我下次約翻早咗☺️ 


安排預約方面都做得好好,佢地冇分繁忙同非繁忙時段。即使禮拜六日同平日夜晚booking會比較full,但因為每一次做完療程出房,同事就會即時幫我約埋下一次,所以好少出現約唔到既情況,除咗我上次臨時改期所以約後左😭


最後最抵讚嘅係,真係從來冇hard sell!每次去既流程就係簽同意書>入房換衫做療程>簽走>約時間!完成!有陣時佢哋都會推介一啲覺得適合我又或者做緊優惠嘅療程俾我,但係都只會輕輕講一講,然後WhatsApp send返相關資料俾我。完全唔會有疲勞轟炸!


所以如果大家想做到有效果嘅永久脫毛又唔想比人sell,我大力推介 EVRbeauty !如果你之前從來未做過激光,都可以登記左佢地既免費咨詢先呀☺️



EVRbeauty 永久脫毛價錢:

https://www.evrbeauty.com/永久-激光-脫毛-價錢-優惠

EVRbeauty 免費諮詢:

https://www.evrbeauty.com


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论