CharlotteBeauty
CharlotteBeauty

Hello 我係Charlotte!

25歲第一次試做激光脫毛經歷...好多謝佢令我知道原來脫毛都可以咁輕鬆

仲做緊蜜蠟脫毛?私心激光脫毛推薦!成日唔知永久脫毛搵邊間好?識揀一定係揀HAiRLESS脫毛!明碼實價,一個激光脫毛價錢擺脫多年困擾,無痛脫毛真係話都無咁易!

今日好想同大家分享下我第一次做激光脫毛嘅經歷!以前細細個無乜閒錢,所以用過好多唔同方法去脫毛,最辛苦嗰次試過用做蜜蠟脫毛,一撕落嚟嗰下真係痛到呀媽都唔認得,不過細個貪佢平就只可以焗住做......到而家出咗嚟社會,喺尖沙咀返緊份正職,見個個OL對腿都白白滑滑咁,搞到我條「毛腿」鬼咁唔好意思!不過人大咗,無以前咁大膽就變到更加怕痛,唔想再用Wax呢啲咁折磨自已嘅方法,更加唔想每兩星期就要脫一次咁麻煩,所以終於扚起心乾去做激光脫毛!不過未做過永久脫毛,又唔知有咩激光脫毛推薦,所以遲遲都未行動。見隔離位同事成日放Lunch嘅時候就一支箭咁跑走,15分鐘之後又返翻嚟,細問之下先知原來佢係去咗HAiRLESS脫毛脫Underarm!見佢讚HAiRLESS脫毛讚到天上有地下無咁,我就即管去試下!


HAiRLESS脫毛公司港九新界都有5000呎嘅旗艦店,我就揀咗最近我返工地點嘅尖沙咀旗艦店分店,佢位於美麗華一期A座,大型商場入面勁方便!


HAiRLESS店面以全白色光猛衛生為主,客源都係年輕一代,再加少少雲石紋及白色鏡面玻璃背景牆,環境衛生乾淨,而我一上到去就覺得環境好光猛好闊落,同埸仲有4至5個同我一樣着住短裙高踭鞋嘅OL,睇嚟大家都係想襯Lunch Break做療程喎哈哈!


坐低填好咗啲基本資料同注意事項,好快就有治療師帶我去另一間房進行專業咨詢同毛髮分析,評估返我嘅皮膚狀態係咪適合做激光脫毛,再選擇最適合嘅激光度數。成個過程都好Professional,H記治療師訓練有數非常專業,仲要一望就估到我以前成日做Wax,所以啲皮膚先會拉到鬆......好彩我而家無再自己脫毛姐,如果唔係啲皮膚真係唔洗要喇!


清楚晒成個流程之後,治療師就帶咗我入治療房做療程,間房比我想像中大好多,連洗手盤都有呀!即使兩個人入去都仍然好鬆動,果然大型專業脫毛公司係唔同啲嘅!


我今次要做嘅脫毛位置係小腿,喺正式開始之前,治療師先幫我喺小腿做咗聚點測試,確保無唔舒服或者敏感先真正開始脫毛。我好surprise 治療師冇啦啦係我腳上畫線,幫我喺小腿劃分唔同位置,細問之下先知原來係要避開動脈位置唔打得,真係唔講都唔知,呢D細節位都真心加左分。HAiRLESS脫毛果然安全。


成個激光脫毛療程我都唔覺得痛,仲涼浸浸咁好舒服,好快就打完lu,Lunch Break 上嚟脫毛都仲有好多時間淨!而治療師驚我會痕所以幫我搽咗小小舒緩膏,仲比左一盒仔舒緩膏我,等我可以返屋企搽,好細心呀!


講多少少HAiRLESS 專業激光脫毛的背景先,現時喺香港數一數二的龍頭大型專業脫毛公司,大部份好似我咁樣年輕一代都會選擇,雖然價錢相對比市場上合理,中位數字,但係合理嘅價錢亦有專業的服務質素,無論環境專業水準療程前後跟進都非常用心及專業,喺香港亦都好出名口碑及誠信最好,價錢除了公開透明,要請跟進及真實用家滿意度亦極高。


而家完成晒整個Treatment,可以比大家望下我嘅Before & After喇!望相都睇到有幾大分別,真人仲更加明顯,無咗黑色毛毛之後,同事覺得我啲皮膚都顯得白啲,6次療程嘅效果令我非常滿意,如果有朋友問我有無激光脫毛推薦,我一定會介紹HAiRLESS脫毛


療程做後感:

HAiRLESS脫毛唔單止唔痛,仲比到我一種好安全、專業嘅感覺,治療師進行療程時亦都非常細心及專業過程好流暢好快手,Feel到佢地好有經驗,啱晒我呢啲好趕時間嘅OL呀!佢哋亦有包永久保養服務,治療師話比我知即使做咗激光脫毛,如果遲啲生小朋有嘅話都有機會因為賀爾蒙嘅變化而再生毛毛㗎,不過有永久保養就無有怕。如果大家對永久脫毛有興趣又唔知有咩激光脫毛推薦,不坊試下HAiRLESS脫毛,佢哋嘅激光脫毛價錢亦都標明得好清楚,明碼實價就唔驚上到去會比人Sell 啦!第一次做激光脫毛就有咁好嘅經歷,好多謝HAiRLESS令我知道原來脫毛可以咁輕鬆!佢哋而家有限時激光脫毛免費體驗,大家快啲去感受下專業嘅服務啦!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论