Oliva
Oliva

hi i am oliva.

香港激光脫毛邊間好?從價錢、口碑、CP值三個角度分析市面3個脫毛療程!

幾時都話呢個世界真係無醜嘅女人,只有懶嘅女人,所以就到夏天己經要諗定脫毛嘅野啦。不過香港咁多脫毛療程,你地又知唔知脫毛邊間好呢?如果你唔知脫毛邊間好,咁就唔好錯過以下內容啦,因為今次我就搵咗3間脫毛療程做個大比拼,比大家知道當中嘅分別,咁就可以按照你地嘅需要揀到一間適合你嘅脫毛療程。


脫毛邊間好?睇睇價錢先!Perfect Medical A3脫毛療程最平!

為咗照顧仲係學生嘅你地,我今次就搵咗全港最平嘅Perfect Medical A3脫毛療程,依家都係講緊$333就可以脫6次毛,呢個價錢大家一家負擔得到。但我知你地諗咩架,你地係咪擔心Perfect Medical A3脫毛療程咁平,會唔會用啲好流嘅儀器架?咁就當然唔會啦,其實Perfect Medical A3脫毛療程係用咗藍寶石晶片激光,特別適合亞洲人皮膚,仲可以同時消滅粗毛、幼毛,基本上適合所有膚質嘅人士。


除此之外,Perfect Medical A3脫毛療程仲可以每秒可以去除到500條毛毛,你都咪話唔多呀,保證脫得乾乾淨淨,而且佢仲有多達16個部位可以選擇,非常適合想做局部脫毛嘅朋友。

咁啱我有啲朋友都有試過做Perfect Medical A3脫毛療程,佢地做完就話啲治療師亦十分專業,大家可以放心去試。雖然Perfect Medical A3脫毛療程真係幾好,又平又有效,不過大家都唔好咁心急先,睇埋落去就知啦!


脫毛邊間好?仲要講口碑!D記 HPD脫毛最多人試過!

相信大家都聽過D記嘅激光脫毛療程,我知道有好多人都有試過佢地嘅脫毛療程,因為實在太出名啦,又有好多明星代言,謂真都幾吸引架。不過話到明脫毛邊間好,就梗係要睇下D記用啲咩脫毛儀器啦。據我所知,依家D記用咗一種叫做HDP嘅雙波長激光,分別係810同940nm,可以針對黑色素同血紅素,令粗粗幼幼嘅毛毛都可以全部清除,都算唔錯嘅。不過大家都知D記嘅激光脫毛療程出名貴嘅,價錢呢度就唔講啦(大家上網都會搵到),呢個價錢就唔算大眾化,一眾學生妹或者係啱啱出嚟做野嘅妹妹就未必負擔到。


而且,大家都知D記啲治療師都算chur,見人就sell,唔係講緊普通嘅sell,而係好激進嘅sell,所以大家真係要好有定力先考慮去D記脫毛。我明白大家覺得脫毛要搵一間好專業水口碑好好嘅美容中心,感覺安全可靠啲,不過依家市面上實在有太多脫毛療程,如果係新手真係未必識揀,一唔小心揀錯唔止會浪費時間金錢,仲有機會傷害皮膚,得不償失。


好野一定留返最後先講,即將要介紹嘅脫毛療程保證適合所有人,價錢合理兼效果出色,如果你仲諗緊脫毛邊間好,就快啲睇埋落去啦!


脫毛邊間好?梗係要睇CP值啦!Clear TTP 3波長激光脫毛就啱晒你!

點解會話Clear TTP 3波長激光脫毛CP值最高,因為Clear TTP 嘅最大賣點係用咗3種唔同波長嘅激光,包括810、755同1064nm,呢3種波長分別對付唔同嘅毛髮問題,好似810可以針對毛囊黑色素,755就直接殺死毛囊,1064就可以令毛囊絕育,真正做到永久脫毛,令毛囊唔再生毛毛,脫毛就係咁簡單!

相信大家都知道Clear TTP咩料啦,勁位梗係唔止咁小啦,Clear TTP仲用咗獨有降溫技術,做緊脫毛都唔會有強烈灼熱感,真正做到無痛脫毛,你地可以放心喎。

立即登記免費體驗

見到Clear TTP個3波長技術咁勁,係咪已經有小小心動呢,聽講依家Clear有TTP嘅免費體驗,大家有興趣就可以試下喇!有好野就要開心Share啦,如果你身邊都有啲想脫毛嘅朋友,咁就可以一齊試下啦!

最後,仲有樣好重要(都係我朋友同返我講),就係Clear嘅治療師服務態度好好,唔單止有禮貌,仲好有耐性,就算你係免費體驗,都唔會Hea做,真係好專業。療程之前仲會按照返客人嘅需要,分析佢地嘅皮膚狀況,度身訂做專屬嘅脫毛Plan,成件事真係好窩心。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论