Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治愈斷臂 Reiki Heals Broken Arm

靈氣治愈斷臂 Reiki Heals Broken Arm

它發生在阿卡普爾科城,當時我正在拜訪我的母親。我沒有看到廚房地板下面的水隔間是打開著的。我的左腿踩進去,右腿扭到我身後。然後我手臂的上部肱骨就骨折了。我看過三個不同的醫生,他們的意見是,由於我 61 歲,骨折的形狀也不好,所以我的骨頭將不會癒合。他們說我的肩膀需要手術和義肢。

我沒有錢支付它,也不想做手術。我回到家並全心全意地向上帝祈禱,請求以靈氣治愈,然後我開始給自己進行靈氣治療。受傷發生在11月1日。 12月底,我的手臂癒合了80%,到1月底,它已經100%癒合了。我的醫生簡直不敢相信。他說我的案例是獨一無二的!我完全沒有任何不適;我動了動胳膊,好像什麼事都沒發生過一樣。

我在我身上看到了那個奇蹟,因為我在作為靈氣大師的九年裡看到了很多奇蹟,並想與其他靈氣實踐者分享我的故事。我將永遠祝福我的靈氣老師,尤其是 Donna McMillan、Hari Tahil、Petya Lowe 和 Julio Cortés;感謝臼井師祖、林忠次郎醫師、高田夫人和我所有的靈氣指導,感謝 威廉 先生的出色工作!上帝保佑你們,我親愛的朋友們。

作者姓名:

伊索拉·雷納·阿吉雷


延伸閱讀:

《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣和潰瘍性結腸炎》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《靈氣影響癌細胞分裂與成長的研究》

《靈氣讓腦傷患者有很大的不同》

《靈氣對急性冠心病患 (ACS)自律神經的影響》


Reiki Heals Broken Arm

It happened here in Acapulco while I was visiting my mother. The water compartment below the kitchen floor was open, and I did not see it. My left leg went inside and the right one twisted behind me. The upper portion of my arm, the humerus was broken. I saw three different doctors and their opinion was that because of my age of 61 years and the bad shape of the fracture, my bone would not heal. They said I needed surgery and prosthesis in my shoulder. I did not have the money to pay for it and did not want to have surgery. I came home and prayed with all my heart to God asking to be healed with Reiki, and I began giving myself Reiki sessions. The injury happened on November 1 st. At the end of December, my arm was 80% healed, and by the end of January, it was 100% healed. My doctor could not believe it. He said my case was unique! I don’t have any discomfort at all; I move my arm as if nothing had happened. I saw that miracle in me as I have seen a lot of miracles during my nine years as a Reiki Master and wanted to share my story with other practitioners. I will always bless my Reiki Teachers, especially Donna McMillan, Hari Tahil, Petya Lowe and Julio Cortés; thanks to Dr. Usui, Dr. Hayashi, Mrs. Takata and all my Reiki Guides, and thanks to you Mr. Rand for your wonderful work! God bless you my dear friends.

Author Name:

Isaura Reina Aguirre

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论