Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha40


搞完一輪,影吓相,答吓問題,咁又收得工,大家都返返後台。。


「陳仔,你等我一陣,我有D野想同花姐傾。」


「你唔係仲糾纏梗個五百蚊呀?」ian冇奈。


「唔係呀,我真係有嘢同呀媽傾!」ak認真講。


「咁我去飲杯野等你。」ian太了解ak,佢一同花姐傾,就唔止一陣。


「wtsapp搵你。」ak答


「得啦!」


「揾花姐傾咩呀?同呀嫂結婚?」edan又八掛。


「你睇佢邊忽似咁早結婚?」stanley又寸ak。


「ak結婚早D通知,要問定花姐拎假做兄弟。」tiger都加入埋玩ak。


大家都知道ak根本係一個大細路,所以玩吓佢。


「你班友仔,副隊長都玩,平時咁多屎係邊個幫你地食?」ak笑笑口開玩笑。


「lokman。」大家異口同聲。


「你都係去搵花姐吧啦!冇謂再係到比兄弟玩。」lokman都笑ak。


大家係到開玩笑,得皮皮一個冇出聲,佢已經唔care ak會唔會結婚,佢只係想ak好好珍惜妳,坦白講,做兄弟嘅一定了解對方,皮皮又點會唔知ak有去玩,既然妳選擇唔講,佢只好係妳身後默默守護妳,皮皮曾經坦白問自己,但佢真係冇辦法叫妳一聲呀嫂,或者當初自己勇敢D,而家就係ak叫妳做呀嫂。


「我走先啦!」皮皮向大家再見。


「再見!」大家都唔奇怪皮皮咁早走,佢一向好仔又唔多言。


Ak亦去左搵花姐,而皮皮約咗妳,不過妳同皮皮都有默契地冇比ak知,唔想ak有乜誤會,大家知ak d死人性格架啦!


Ian是但去一間冇乜人嘅cafe飲住嘢等ak,收到安安wtsapp。


「陳卓賢,有冇時間飲杯嘢?」


「好呀!我係xxx cafe。」平時嘅安安會打電話,應該心情唔係幾好。


「好!半個中後見。」


而妳係屋企預備出門口換衫,打開衣柜,冇意中見到ak件嬲入面有條手鏈,仲有幫ak求嘅日本符,妳見到條手鏈心寒一寒,同時奇怪點解會拆咗個符出嚟?

-------------------


「我希望江𤒹生事事順利,事業有成,平平安安。」

「我希望陳卓賢永遠幸福快樂!」

「我永遠會係妳最強後盾,會默默守护妳,只想妳幸福。」

「我希望安安可以開開心心,永遠咁活潑。」

「我希望自己可以學習成為男人,同妳行到尾。」


每個人都有守護天使在身邊,你等我,我等佢,佢愛你,你唔愛佢,而佢愛嘅又係其他人,佢守護嘅人係佢,偏偏你又守護佢,佢地各自有各自守護及愛嘅人,人生就係咁,守護你既,你唔愛,愛你嘅你又唔珍惜,人生就係一場,你等我,我等你嘅遊戲,真亦假時,假亦真,真真假假,唔洗咁執着嘅。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论