Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

番外篇

Ak的自白-


同之前嘅故事有關連,末睇嘅朋友可以睇返;


年少放縱時常有藉口 太多嗜好與太多損友

得七歲智慧胡亂闖未曾善後

歲月似神偷 妳以雙倍耐性維持愛的寬厚

眼看妳諒解的眼光 柔和但使我更內疚

我盡力學習成為男人 有了妳我會做事認真

珍惜一個人 終於改變一個人 愛情令缺點有了知音


距離演唱會仲有幾日,Ak好掛住,好掛住妳,

但係愛面子嘅佢,又點會比妳知呢?ak 只係想快啲忙完演唱會,可以見妳,佢一邊排舞,一邊諗緊唔知妳做緊乜嘢呢?大頭蝦既妳出門口會唔會唔記得帶鎖匙?訓教會唔會冇com 被?

佢好想可以訓係妳隔離,比個擁抱妳,錫妳。


「老闆…。」

「點樣?」Ak 右手放係妳腰上抱住妳,抱得好緊,咀唇贴住妳條頸,妳背對住ak 訓係床上。

「咁樣我訓唔到。」

「咁樣?」ak 抱妳嘅右手依然緊抱住妳,咀不斷親吻妳粉頸。

「老。。!」妳未講完,老闆已經擰轉妳訓咗妳上面捧住妳塊面,錫咗妳個咀,妳抱緊老闆條頸伸條脷入去回應老闆。


「嗯。」

「做咩啊?」Ak 咀唇離開妳嘅咀,望住妳問。」

「冇啊!太舒服!唔想停,老闆,你舒唔舒服?」

Ak 冇回應妳,只係繼續緊抱錫妳。


屋企嘅妳望住張床,好懷念老闆嘅擁抱,老闆嘅吻;九展排練梗嘅Ak 好想好想見到妳,但係佢選擇一切都收係心。


「花姐,我忙完演唱會可唔可以休息一星期?」

「一星期未必可以,三曰!」

「三日就三日。」

「做咩呢?你休息?唔似你喎?」花姐好奇,Ak 一向好少主動開口要休息。」

「我想陪女朋友,ian佢哋話得啱,再係咁,真係遲十秒遲十秒,比住其他女仔走咗啦!」Ak 認真地同花姐傾。

「收收埋埋嘅地下情,又有幾多女仔接受到?」ak 再講落去。

「咁你會唔會公開?」花姐一針見血。

「我之前講過拎到新人獎就拍拖,都拎唔到。」

「我記得,我仲話有好消息話比生粉知呀嘛!」

「花姐,咁妳覺得我可以點做?」Ak一直當花姐半個呀媽。

「公司簽約,冇話唔比拍拖嘅,主要其實係你唔想公開,我好開明嘅!你睇Stanley,呀jer lokman,我都冇阻止啦!」

「我認我係衰仔!」

「仔,我一路當你仔咁睇!」

「我知啊!」

「你記唔記得,你出道前一個星期,妳女朋友咪話同朋友去旅行?」

「記得啊!我仲同佢吵大鑊問我出道去乜旅行,要皮皮幫手先和好!」Ak 努力回憶中。

「其實佢係去咗做人工小產,之後自己匿埋一星期休養,佢當時好驚,打俾我喊,問我點算。」

「佢有咗?我完全唔知。」

「佢真係一個好女仔,佢打俾我只係同我話唔得影響你。」

「咁樣呃我,好咩?」Ak 冇諗過有左咁大件事都唔同自己商量。

「仔,佢同你傾,又點?唔通你會同佢結婚?你咪一樣揀事業。」

Ak 靜咗。

「你可以自己決定,不過做決定前要通知我。」

「希望你唔好影響心情,專心演唱會。」

花姐拍一拍Ak 膊頭,以示安慰。


依個時候,妳send wtsapp比老闆


「老闆,好掛住你。❤️」


Ak心入面百味雜陳,反問自己真係咁唔了解妳?


「老闆娘,聽日見😘」

Ak 好嬲,佢嬲妳嬲妳嬲妳,但更嬲嘅係自己。


妳心諗,妖,老闆真係好蠢。


點解呢?點解要呃我,我江畢生最憎係人地呃我,點解連自己女人都保護唔到?


Ak心諗,妖,之前仲係蝸牛vlog 到講,真實嘅我又點會女朋友病咗都唔係身邊?到底自己做乜撚嘢?


-

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论